Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2012 #1 Skrevet 10. oktober 2012 Jeg ser liksom for meg at dere bare spiser egg og bacon hver dag, men jeg spør av uvitenhet og nyskjerrighet
Gjest Ziva Skrevet 10. oktober 2012 #2 Skrevet 10. oktober 2012 Kokt egg. Egg og røkelaks. Omelett. Egg og bacon. Avocado med reker og en dæsj med seterrømme med litt pepper på. Naturell youghurt med bær. Karbonade med speilegg.
Mrs. Bouquet Skrevet 10. oktober 2012 #3 Skrevet 10. oktober 2012 I dag spiser jeg grillet svin indrefilet med baconterninger og squash laget omtrent som fløtegratinerte poteter (rester) Til vanlig blir det som oftest crispisalat med avocado, fetaost og magerbacon eller omelett med magerbacon og ruccola oppå. .
pusekvinne Skrevet 10. oktober 2012 #4 Skrevet 10. oktober 2012 Men spiser dere også såkalt lavkarbobrød?
Mrs. Bouquet Skrevet 10. oktober 2012 #5 Skrevet 10. oktober 2012 Av og til, men har ikke det store behovet for brød etter å ha spist lavkarbo i mange år.
Gjest Vicky Pollard Skrevet 10. oktober 2012 #6 Skrevet 10. oktober 2012 Jeg er ikke lavkarbo-dame, men jeg eter Fedon- brød hveeeeer dag. Ikke fordi det er lavkarbo, men fordi det er så sinnsykt godt
Gjest Ziva Skrevet 10. oktober 2012 #7 Skrevet 10. oktober 2012 Sjeldent, men det er mest for at jeg ikke liker det.
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2012 #8 Skrevet 10. oktober 2012 Jeg er generell lavkarbo etter å ha gått på ketolyse. Jeg spiser lavkarbobrød (fiber&frø fra coop) med div pålegg. Samme på matpakka på jobben. Da jeg gikk på ketolyse spiste jeg omeletter, avocado, salater, oliven, bacon, kylling, makrell i tomat uten brød, middagsrester - alt etter hva jeg hadde liggende...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå