MillaMed2 Skrevet 9. oktober 2012 #1 Skrevet 9. oktober 2012 Har lyst å hente guttungen på 3 år og la han sove med meg inatt. Ensomt å ligge alene ;-)
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2012 #2 Skrevet 9. oktober 2012 Det ville jeg gjort. Det er jo så koselig:-)
Gjest Siklerotte Skrevet 9. oktober 2012 #5 Skrevet 9. oktober 2012 Ja, min og, men jeg fant trøst i en spansk baron, tror jeg.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2012 #6 Skrevet 9. oktober 2012 Uff, hadde jeg hentet en sovende treåring for å dekke mitt eget egoistiske behov hadde jeg fått svi for det ved at hun hadde holdt meg våken hele natta. Var innom og så til henne og lukket vinduet tidligere i kveld, tok en time før hun sovnet. Mine barn sover så lett. Blir nesten sjalu når jeg hører om foreldre som kan skifte bleie på sovende barn, bære de fra bilen og inn til senga uten å vekke de, osv. Nytter ikke med mine :/
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2012 #7 Skrevet 9. oktober 2012 Løp og hent! Det er sååå kos med en myk og varm 3-åring ved siden av. ...og så blir han såååå glad når han våkner ved siden av mammaen sin om morgenen :) Hva er vel bedre enn et smilende, søvnig barnefjes om morgenen?
Gjest Siklerotte Skrevet 9. oktober 2012 #8 Skrevet 9. oktober 2012 Hva er vel bedre enn et smilende, søvnig barnefjes om morgenen? Ganske mye, synes jeg.
♥Nemi♥ Skrevet 9. oktober 2012 #9 Skrevet 9. oktober 2012 Er mye bedre å sove sammen med ungen når mannen er ute av huset, enn når hun kommer inn ellers. Forstår virkelig ikke at hun kan være Så Kung fu panda når vi tre sover sammen. Ender som regel i at pappaen og jeg ligger på gulvet, og hun sover fornøyd oppå alle putene. Hun sover så godt når bare vi to sover sammen:-) Hm, kanskje hun og pappaen skal bytte seng?
marsve Skrevet 9. oktober 2012 #10 Skrevet 9. oktober 2012 Ååå jeg blir så misunnelig på dere som kan ha ungene i senga. Veldig ofte har jeg bare lyst til å hente de inn i senga og ligge inntill små varme kropper. Men hvem av tvillingene skal jeg hente? Det går ikke med begge, og derfor blir det ingen. Gleder meg til de blir litt større så de kan hoppe ut av senga og komme inn til meg selv. Hehe
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2012 #11 Skrevet 10. oktober 2012 Min er ogdså bortreist, så jeg sovnet på sofaen med tv'en som selskap. Men det varte ikke lenge, for lille på 3 måneder skal jo ha mat hele tiden...
Gjest Sekretøsa Skrevet 10. oktober 2012 #12 Skrevet 10. oktober 2012 Jeg bruker å ha ungene i senga når mannen er borte Litt ubehagelig med begge to der samtidig, men ikke mer ubehagelig enn det det er å sove alene
Fiemamma Skrevet 10. oktober 2012 #13 Skrevet 10. oktober 2012 Hva er vel bedre enn et smilende, søvnig barnefjes om morgenen? Ganske mye, synes jeg. Hehe
Kortslutning Skrevet 10. oktober 2012 #14 Skrevet 10. oktober 2012 Jeg hadde ungen i senga i natt:) Det er så godt når gubben er borte og jenta kan komme oppi senga. Litt kjipt at hun, for første gang, tisset seg ut i senga. Men hun ble vel litt skipla av at jeg flytta henne i går kveld..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå