Gå til innhold

Orgasme etter keisersnitt... (samme som på keisersnitt)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk beskjed på sykehuset om at etter et keisersnitt var det ekstra viktig å vente med sex til etter 6 uker, i forhold til etter en vaginal fødsel der man kan "føle litt på det selv"...

Men, er det selve penetreringen som er "farlig", eller er det orgasmen?? Kjenner på det at jeg jo har seksuelle lyster og kunne tenkt meg å lettet på trykke so to speak, men er redd for at det skal gjøre vondt... At sammentrekningene i livmoren i forb med orgasme er det man skal holde seg unna liksom...

Noen som vet?? Evt har erfaringer selv? Vet ikke hvorfor jeg ikke tenkte på å spørre om dette på sykehuset...

Videoannonse
Annonse
Gjest sandyBay1
Skrevet

Du har sydd i 7 lag, jente!!! Har aldri giddi å ha sex føre de seks ukene, og en er nokså redd for at det skal gjøre vondt i såret.

Men gjør du som Tori Spelling, så kjør i vei etter 2 uker :D

Skrevet

Nei nei nei, erru gærn!!! Tenker ikke på sex/samleie, nei fytti grisen...;p Tenkte mer på en liten kosestund utenpå, enten på egenhånd eller med min manns hån;)

Skrevet

Det er nok infeksjonen som er skummel her, altså bør du ikke putte noe som helst oppi der (ikke fingre heller). Men jeg tror ikke sammentrekningene skal ha noe å si.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...