Gå til innhold

Hva synes du om trolling her inne på Anonym?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir du sinna, irritert, underholdt? Synes du det er dumt eller bra at du får vite om et innlegg er et trollinnlegg dersom du mistenker dette?

Har du trollet noen gang?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes det er underholdende..... Litt som 'fra virkeligheten' i Hjemmet..... ;) har ikke trollet selv.

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Kommer heeeelt ann på hva slags trolling det er snakk om, men det meste, er underholdende.. Og er som regel kjekt når det kommer dagen etter, en bekreftelse på at det er trolling..

Aldri trollet selv.

Skrevet

Synes det vitner om fritidsproblemer. Har man ikke annet å finne på i livet sitt, så synes jeg virkelig synd på mennesket.

Skrevet

Synes det vitner om fritidsproblemer. Har man ikke annet å finne på i livet sitt, så synes jeg virkelig synd på mennesket.

Svare du som surfer og svarer her! Hehe, ironisk ;)

Skrevet (endret)

På sitt beste er det underholdning på høgt nivå, men for det meste er det patetisk..

Trollar aldri, har fundert på å starte tulletrådar innimellom men kjem ikkje på noko som ikkje er gjort før :(

Endret av ★
Skrevet

Svare du som surfer og svarer her! Hehe, ironisk wink.png

Jeg svarer på tråder jeg syns er intr jeg, og spør om ting jeg lurer på. Finner ikke på ting, fordi jeg ikke har bedre ting å gjøre. DET synes jeg er patetisk.

Skrevet

Jeg må vel innrømme at jeg har trollet et par ganger som anonym. Ikke fordi jeg har fritidsproblem. Men fordi jeg har lurt på noe som man vanligvis ikke spør andre om. Det er moro å høre hva andre syns om saken. Jeg er ikke et stort troll.

Trollkjærringa

Skrevet

Jeg synes faktisk det er ganske så kjedelig. Dessuten gjennomskuer jeg de alle sammen, og gidder selvsagt ikke å svare. Barnslig.

Skrevet

Synes det er litt dårlig gjort egentlig, men gidder ikke bry meg nevneverdig.

Tenker som så at de fleste er her inne for andre grunner, og velger heller å være ærlig selv, som sikkert de fleste andre.

Skrevet

Jeg skjønner ikke hva som er morsomt med å få svar på ett fiktivt problem? "å,jeg later som jeg ikke vet hvilke av disse 3 mennene som er faren til barnet mitt"... Hvorfor er svarene på det morsomme å lese for trollkjerringa? Skulle gjerne skjønt det, men gjør ikke det :P

Skrevet

Jeg husker jeg syntes det var morro å "finne på ting" på forum innimellom, når jeg var ca 15 år. Så, det minner meg vel mest om ungdomsskolementalitet egentlig :) Glad jeg ikke synes det er gøy lenger ;)

Skrevet

Jeg har trollet EN gang og har fortsatt dårlig samvittighet. Kjedet meg og visste hva som skaper diskusjon. Det ble raskt noen hissige svar så følte raskt at jeg måtte røpe meg. Det var jeg som laget tråden der jeg spurte om det var sammenheng mellom å føde uten smertestillende og det å ha tidlig utviklede barn.... Selvsagt bare tull fra min side.

Jeg laget et trolleinnlegg i ren impuls og jeg er ikke "fjortis". Heller nærmere førtis. ;)

Men fikk som nevnt så dårlig samvittighet at det blir med den gangen.

Skrevet

Det syns jeg er helt bak mål. Så god tid har vel ikke folk??

Skrevet

Jeg har aldri trollet, og synes faktisk det er barnslig.. Jeg finner mye underholdende her inne, men ikke trolling. Fatter ikke poenget. Det ender jo bare opp med at folk tror jo ikke på noe lengere. Hvis noen skriver noe som er litt utenom det normale, kommer det støtt ett innlegg om at dett må da være troll..

Skrevet

Jeg har aldri trollet, og synes faktisk det er barnslig.. Jeg finner mye underholdende her inne, men ikke trolling. Fatter ikke poenget. Det ender jo bare opp med at folk tror jo ikke på noe lengere. Hvis noen skriver noe som er litt utenom det normale, kommer det støtt ett innlegg om at dett må da være troll..

Du har ikke tenkt på at det du synes er underholdene faktisk er troll? Det er ikke alltid de røper at innlegget er tull.

Skrevet

Morsomt hvis det er skikklig gjort. Ofte kan det lage gode, prinsippielle diskusjoner.

Har flere ganger vridd på historiene for å sette sakene mer på spissen og gjøre det vansklig å kjenne igjen for andre. Da får jeg gjerne større respons også. Historier helt uten rot i virkligheten tror jeg aldri jeg har laget.

Skrevet

Du har ikke tenkt på at det du synes er underholdene faktisk er troll? Det er ikke alltid de røper at innlegget er tull.

Oii, det var helt nytt for meg... Eller ikke..

Selvfølgelig skjønner jeg at mye er trolling, men det jeg synes er underholdende er noen av svarere folk gir og mye av det som blir skrevet med nick. Jeg leser mest av det som er skrevet med nick, det som er skrevet som anonym tar jeg med en klype salt.

Skrevet

Selvfølgelig skjønner jeg at mye er trolling, men det jeg synes er underholdende er noen av svarere folk gir og mye av det som blir skrevet med nick. Jeg leser mest av det som er skrevet med nick, det som er skrevet som anonym tar jeg med en klype salt.

Så da synes du at trolleinnlegg kan være morsomt, selv om de som lager de er barnslige...? ;)

Skrevet

Jeg bruker så og si alltid nick, men må innrømme at jeg har laget et par trollinnlegg. Da selvsagt som anonym.

Skrevet

Jeg er nok litt for gammel for å trolle, jeg trollet fra meg når jeg var i tenårene :)

men jeg liker en god trolletråd. spesielt en som er så lett å gjenomskue, men at noen biter på alikevel og hisser seg opp og krangler! Ja, jeg blir underholdt.

Skrevet

Det kommer jo veldig an på hva det trolles om. Er det på en måte bare noe töys for underholdningsverdien så er det jo greit. Men hvis man troller om veldig alvorlige temaer hvor mange engasjerer seg fölelsesmessig så er det dårlig gjort. Samme om det er trolling eller ikke så svarer jeg på alvorlige temaer som om det skulle väre reelt "hvis jeg svarer", fordi det finnes jo altid en mulighet for at det er sant, lell om det kan virke utrulig.

ps sorry for skrivingen , men sitter i Sverige med svenskt tastatur. ds

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...