Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2012 #1 Skrevet 9. oktober 2012 Hva gjør man når man har vondt i meksen?
Kortslutning Skrevet 9. oktober 2012 #2 Skrevet 9. oktober 2012 Det var da fælt til mas om denne grespen og meksen da....
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2012 #3 Skrevet 9. oktober 2012 Det var da fælt til mas om denne grespen og meksen da.... Regner med at du aldri har hatt vondt i meksen? Hva har gresping med saken å gjøre?
sillyfilly og Olivia Skrevet 9. oktober 2012 #5 Skrevet 9. oktober 2012 Lurer fortsatt på hva begge deler er ?? Jeg og!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå