Gå til innhold

Hvordan er nøstebarn i str?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte å kjøpe en ullpysj til junior som er 80 cm og tynn. Han er 14 mnd. Er det ok å da kjøpe 92 for at han skal ha den en stund, eller blir den altfor stor?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Altfor stor! De er enormt vide i størrelsene og generelt elastiske. Tror det holder lenge om du kjøper 80. Kan vurdere 86, men absolutt ikke 92.

Skrevet

Jeg ville kjøpt 86, ikke 80.

Gjest Lykke Fryd ♥
Skrevet

Jeg syns at Nøstebarn er små i størrelsen, noe de selv også skriver på nettsiden, og at de tover seg litt i vask slik at de blir enda litt mindre.

Ville kjøpt 86 eller 92

Skrevet

Altfor stor! De er enormt vide i størrelsene og generelt elastiske. Tror det holder lenge om du kjøper 80. Kan vurdere 86, men absolutt ikke 92.

80? Står at de er små i str og tove seg ved vask. Og han bruker stort sett 86 i andre klær... litt dumt å blåse av 600 kr på en pysj han vokser ut av fort da. Må vel i det minste ha 86? Eller? Har ikke hatt nøstebarn klær før jeg.

Skrevet

En pysj skal vel ikke være tettsittende uansett, så gå for 86 eller 92. Min gutt bruker 86 nå, og har ullpysjen fra Nøstebarn i stt 92. Den har han brukt siden i vinter :)

Skrevet

Nøstebarn er ikke små i str synes jeg. Han vil nok svømme i 92 selvom den sikkert kan brukes.

Jeg har en stor jente på 22 mnd, og hun passer i bodyene fra i fjor - 86/92.

Skrevet

Litt usikker på hvordan pysjen er i str. Jeg bruker bånsull/cosilana sin pysj. Har mye nøstebarn, men foretrekker pysjen til bånsull/cosilana. Lillebror er også slank og ca 80 lang. Kjøpte 86 til han, og den kan vi bruke lenge:) De selger denne på www.englebarn.no til 329,-

Alternativt kan du gå for nøstebarns pysj uten ben i 92, da gjør det ikke så mye om den er altfor stor:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...