Marjoriee Dawes Skrevet 9. oktober 2012 #2 Skrevet 9. oktober 2012 Åh er jeg? :-D herlig. Du og da regner jeg med? <3
Gjest Vicky Pollard Skrevet 9. oktober 2012 #3 Skrevet 9. oktober 2012 Neei, ikke meg denne gangen Håper det var fint i syden, kledelig brunfarge:-) Alltid like hyggelig med gruppemedlemnene dine :-)
Marjoriee Dawes Skrevet 9. oktober 2012 #4 Skrevet 9. oktober 2012 Neei, ikke meg denne gangen Håper det var fint i syden, kledelig brunfarge:-) Alltid like hyggelig med gruppemedlemnene dine :-) Haha. Ja jeg har alltid mange gode råd, og de må jo motiveres skikkelig vet du!
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 9. oktober 2012 #5 Skrevet 9. oktober 2012 Oh my God, hvilken kanal er det snakk om?? *løpe til tv'n*
Filursen Skrevet 9. oktober 2012 #6 Skrevet 9. oktober 2012 Du var der du og Vicky. Du hadde danceoff med noen andre bitches...:-D
Gjest Vicky Pollard Skrevet 9. oktober 2012 #7 Skrevet 9. oktober 2012 Åh, hadde glemt det jeg- how silly of me
Filursen Skrevet 9. oktober 2012 #8 Skrevet 9. oktober 2012 Kan'ke huske alt ;-) Du er en jævel på robotdansen da ;-)
Marjoriee Dawes Skrevet 10. oktober 2012 #9 Skrevet 10. oktober 2012 Du var der du og Vicky. Du hadde danceoff med noen andre bitches...:-D Busted VICTOOOORIA:) Tror jeg må sette meg ned å titte på episoden etterpå gitt:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå