Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2012 #1 Skrevet 9. oktober 2012 Gikk på en liten blemme i helga, og traff en gammel flamme. Vi endte opp med å kline litt før jeg skulle hjem fra byen. Det er første gang jeg har gjort noe sånt, og jeg har vært sammen med mannen min i 10 år nå:-O
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2012 #2 Skrevet 9. oktober 2012 Jepp, opptil flere ganger desverre......
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2012 #4 Skrevet 9. oktober 2012 Ja, gav eksen min et kyss da min samboer hadde vært utro mot meg.........
moota m storebror&lillebror Skrevet 9. oktober 2012 #6 Skrevet 9. oktober 2012 Ja Ble kysset av en jeg kjente på byen. Vi pratet på et utested og bøyde oss frem mot hverandre for å prate, en gang jeg kom bort kysset han meg og jeg kysset han tilbake. Samboeren vet det, det er snart 10 år siden.
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 9. oktober 2012 #7 Skrevet 9. oktober 2012 Jeg kysset min homofile kamerat ganske nylig. Vi traff hverandre på et klassereunion, og i og med at vi gikk mye sammen den gang, hang vi sammen hele den kvelden også. Danset, drakk og hadde masse moro! Så da han måtte dra, så klinte vi til:-D
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 9. oktober 2012 #8 Skrevet 9. oktober 2012 Jeg kysset min homofile kamerat ganske nylig. Vi traff hverandre på et klassereunion, og i og med at vi gikk mye sammen den gang, hang vi sammen hele den kvelden også. Danset, drakk og hadde masse moro! Så da han måtte dra, så klinte vi til:-D Kremt, ingen tunge da;-) Bare så det er sagt.
<3guttemamma<3 Skrevet 9. oktober 2012 #9 Skrevet 9. oktober 2012 Neh, kunne ikke falt meg inn en gang.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2012 #10 Skrevet 9. oktober 2012 Jeg kysset min homofile kamerat ganske nylig. Vi traff hverandre på et klassereunion, og i og med at vi gikk mye sammen den gang, hang vi sammen hele den kvelden også. Danset, drakk og hadde masse moro! Så da han måtte dra, så klinte vi til:-D Kremt, ingen tunge da;-) Bare så det er sagt. Ikke mye homo han kompisen din kari mari.......
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2012 #11 Skrevet 9. oktober 2012 Har ikke kysset andre menn enn mannen min siden vi ble sammen. Kysser barna mine hver dag, og av og til venninner på fest dersom de begynner Mannen syns bare det er artig
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 9. oktober 2012 #12 Skrevet 9. oktober 2012 Jeg kysset min homofile kamerat ganske nylig. Vi traff hverandre på et klassereunion, og i og med at vi gikk mye sammen den gang, hang vi sammen hele den kvelden også. Danset, drakk og hadde masse moro! Så da han måtte dra, så klinte vi til:-D Kremt, ingen tunge da;-) Bare så det er sagt. Ikke mye homo han kompisen din kari mari....... Jo, han er nok det du. Har kjent ham i mange år, og han er dessuten gift med en mann;-) Men han er flink til å flørte med både menn og damer. Vi danset like intimt med hverandre som andre på dansegulvet. Men det er fordi jeg kjenner ham godt:-)
Rediken Skrevet 9. oktober 2012 #13 Skrevet 9. oktober 2012 Ja, en gang...Og det var latterlig teit av meg! Møtte en jeg gikk på barneskole attmed. Han hadde blitt en skikkelig "geek", overvektig osv. Han hadde aldri kysset en jente, så jeg syns så utrolig synd på han (full som jeg var) , derfor klinte jeg med han. Angret utrolig mye og fortalte kjæresten min det, han var sint helt til jeg viste han et bilde av han "geeken" på facebook, da syns han det bare var komiskt
3 gleder Skrevet 9. oktober 2012 #14 Skrevet 9. oktober 2012 Noen mnd før han ble min ektemann, dro jeg på by'n med ei venninne. Vi ble skikkelig dritings, og endte opp med å kline (!!?) Jeg våknet opp med tidenes mest ubekvemme fylleangst. Jeg ringte min mann i ren nød og gråt mine stakkarslige tårer da jeg fortalte han hva jeg hadde gjort. Nå, 8 år senere, hender det han fortsatt synes det er litt festlig å minne meg på denne særs idiotiske turen på byen.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2012 #15 Skrevet 9. oktober 2012 Jeg har kysset med et par venninner, noe som jeg egentlig ser på som helt normalt, og bare "tull", men samboeren min ble driiiiiitsur da han fant det ut...! Ser dere på "venninneklining" som unormalt og utroskap, eller er det bare jeg som er litt feil skrudd sammen...?
Toocute Skrevet 9. oktober 2012 #17 Skrevet 9. oktober 2012 Jeg var verre før når.det gjaldt klinings med venninner, men min kjære brydde seg ikke. Og jeg har gjort det forran han også. Han syns det bare er festlig. Men å kline eller kysse en annen fyr er fy fy. Da hadde han blitt sur! Min kysset en gang en annen gutt rett forran meg. De har 3 stk. Jeg fikk helt sjokk! Ikke sur, bare overrasket. Hehe men det var virkelig noe nytt for meg, morro var det også. Så jeg og dama hans som er nå min venninne kysset også. Dette er en del år siden, så vi driver ikke så mye med den slags sport lenger. Blir litt fjortiss i mine øyner når det blir for "heftig"
marsgutt 2013 Skrevet 10. oktober 2012 #18 Skrevet 10. oktober 2012 mens jeg har vært i et forhold ja.
Gjest Miryks Skrevet 10. oktober 2012 #19 Skrevet 10. oktober 2012 Jupp. Spurte gubben om det var greit. Fikk beskjed om å kjøre på.
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2012 #20 Skrevet 10. oktober 2012 Kysset ei venninne på fest. Var bare kjapt på munnen, så teller jo ikke;)
Frøken Ubesluttsom Skrevet 10. oktober 2012 #21 Skrevet 10. oktober 2012 Ja. Trutmunnkyss. Serdeles uskyldig og meningsløst. Både min kjære og hans kjære var der og ingen av de brøy seg.... Det var bare på tull...
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 10. oktober 2012 #22 Skrevet 10. oktober 2012 Kysset saksbehandleren min på nav for noen år siden på fylla. Litt kleint å møte ham på kontoret igjen, men han syns det var supert at vi var blitt bedre kjent......
Miamimom Skrevet 10. oktober 2012 #23 Skrevet 10. oktober 2012 Jeg kysset min homofile kamerat ganske nylig. Vi traff hverandre på et klassereunion, og i og med at vi gikk mye sammen den gang, hang vi sammen hele den kvelden også. Danset, drakk og hadde masse moro! Så da han måtte dra, så klinte vi til:-D Kremt, ingen tunge da;-) Bare så det er sagt. Ikke mye homo han kompisen din kari mari....... Tull, jeg kyssa masse i fylla med min homofile bestevenn før, og han er skikkelig skrulle :-P Hender jeg får et kyss nå og, edru når han og mannen hans kommer på besøk. Og det FORAN min mann..tenke seg til..hehe
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2012 #24 Skrevet 10. oktober 2012 Kysset saksbehandleren min på nav for noen år siden på fylla. Litt kleint å møte ham på kontoret igjen, men han syns det var supert at vi var blitt bedre kjent...... Hjalp det på utbetalingene fra staten da?
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 10. oktober 2012 #25 Skrevet 10. oktober 2012 Kysset saksbehandleren min på nav for noen år siden på fylla. Litt kleint å møte ham på kontoret igjen, men han syns det var supert at vi var blitt bedre kjent...... Hjalp det på utbetalingene fra staten da? :-D Nei, det gjorde ikke det gitt. Skulle gitt ham mer;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå