Gå til innhold

Min UL time i dag


Sjeva

Anbefalte innlegg

Hei og hå!

 

Var hos legen i dag og fikk vite at jeg er 8 uker og 3 dager på vei.

 

Fikk høre og se hjertet som slo så villig og for meg var det musikk.:)

 

Ble litt overrasket samtidig også fordi det egentlig var tvillinger. Men det ene hadde aldri hjertet startet å slå. Så det har vært "dødt" i et par uker. Vil ikke forsvinne før det levende barnet blir født.Så i utgangpunktet var det ikke liv laget. Er ikke lei meg for den grunn fordi jeg har et som er levedyktig. Hell i uhell. Føler meg litt dum så sier det. Men det er slik jeg føler det nå.

 

Skal inn på ny kontroll senere denne mnd der vi skal ta piss,vekt og blodprøver og skjema skal bli fullt ut. Trodde jeg skulle det i dag. Men legen ville vente. ja ja :)

 

Flyter på en rosa sky i dag ja!!! Er så vanvittig glad!

Tralla lalla laaaa!!! Vi klapper i hendene, vi synger og vi ler så glad er jeg så glad er jeg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så herlig at du e så lykkelig. Forstår at det må ha vært et sjokk med kun et hjerte som slo, men forstår at du e sjeleglad for at den ene tvillingen lever og har det bra :) happy for you :)

Nyt de rose skyene ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med bankende hjerte, Sjeva :)

Jeg var selv på første UL i går, 8 + 4, en liten krabat på 2,5cm som rocket rundt der inne. Fascinerende! Og godt å se at alt sto bra til, selv om kvalmen de siste ukene forsåvidt har indikert at det var noe på gang der inne, ja ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg ventet til den obligatoriske UL i uke 17-19 så hadde vi ikke sett nr 2. Det syntes godt nå i og med at jeg tok så tidlig. Det var bare 6mm langt og hadde ikke vokst siden den var ca 4 eller 5 uker gammelt.

 

mira76 mitt var ikke så stort. Vel legen sa ikke noe på det men han sa det var 1,4cm. Så får håpe det vokser seg til en 52cm lang baby til slutt før det kommer ut. (tak utgangspunkt i jenta mi) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...