Gå til innhold

Hvor mye har dere i bo utgifter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker da enten husleie + lån, lån eller husleie. Bor i borettslag og har husleie på 3800 kr og lån på ca 5300. Dere andre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Husleie 6250 kr og lån 8550 kr.alt for mye etter min mening,tatt i betraktning av vi bor i hakadal ..blir nok flytting til våren da kostnadene her i borettslaget stadig stiger..

Skrevet

Det var veldig dyr husleie. jeg bor og i borettslag og ha 3800 i husleie.

HI

Skrevet

Utgifter på lån (2600000): 16000 brutto. Hadde tidligere ca 14000 brutto men valgte å øke avdragene siden vi har råd til det (8500)

Husleie: 950 - sameie, så dette går til forsikring, strøm, litt planter og framtidig vedlikehold.

Har leilighet på 100 kvm sentralt i stor by.

Skrevet

Betaler ca kr 8.000,- på boliglånet og kr 2.700,- i fellesutgifter til sameiet.

Skrevet

Betaler 15000 på huslånet, så kommer jo desse avgiftene og skattene på toppen.

Skrevet

2300,- til borettslaget, husbanklån i kommunen kr 1100,- + huslån i banken kr 4100,- per mnd = 7500,-. synes det er mer enn nok siden jeg er alenemor.

Dette er kun renter. Blir hakket verre når jeg skal begynne å betale ned på avdragene i tillegg:-/

Skrevet

8800 i huslån :) Eiendomskatt på 14700 i året kommer på toppen i faste utgifter pr.mnd har jeg 30 000 og det er godt vi er ferdig med barnehgetiden ja :)

Skrevet

Huslån + renter = 25.000

Betaler litt ekstra på huset, da.

Skrevet

Jeg bor i borettslag. Betaler ca 4 500 i fellesutgifter(det heter ikke husleie), og ca 2 300 i lån. Og jeg har lite lån.

Vet jeg er heldig :)

Skrevet

Ca14 000 på lån og 2600 i husleie

Gjest Juliea - kukløsklan
Skrevet

10 000 I renter og avdrag + 2400 felleskostnader mnd.

Fyring og varmtvann i tillegg.

Absolutt nok siden jeg er alene

Skrevet

10.000 totalt, 7000 i lån og 3000 i husleie. Rekkehus i Oslo.

Skrevet

5700 i lån nå (bare renter) og snart blir det 500 kr i felleskostnader. Så kommer kommunale avgifter, strøm og kabel-tv i tillegg siden ingenting av det inngår i felleskostnadene.

Skrevet

13300 i lån og avdrag. Eier enebolig med utleie, så vi betaler kun 5800 kr selv:-)

Skrevet

0,- i lån.

Selveierleilighet men sameie, så er 1500,- i felleskostnader.

Skrevet

Eier enebolig med utleiedel. Betaler 8000 på huslånet i mnd. Ca1500 i komunale avgifter og forsikring pr mnd.

Får inn 6000 i husleie.

Bor veldig billig!!! :)

Skrevet

ca 14000 i renter og avdrag + kommunale avgifter på ca 1000,- i måneden. Har stort hus, så det går myyyyyye til fyring i tillegg.

Skrevet

Betaler 9000 i renter på lånet. Men dette er langt fra reelle boutgifter

Skrevet

Pr måned:

10 000 kr i renter og avdrag, ca 900 kr på kommunale avgifter, ca 600 kr i forsikring på huset og innbo, strøm inkl nettleie et sted mellom 600 - 2000 kr avhengig av når på året og hvor høyt strømprisen er...

Skrevet

0 i husleie og 0 i lån, eier hus.

Betaler da kommunale avgifter, festeavgift, vannavgift og sånn septiktømming, eller hva det heter :P

Har ikke oversikt på beløpene, men det blir vel rundt 6-8 tusen i året kanskje.

Og så betaler vi vel en tusenlapp i innbo og husforsikring i mnd..

Skrevet

7500 kr per måned. Leier en nesten 70 kvm leilighet. Strøm kommer i tillegg. For de tre siste månedene var strømmen på 500 kr. Billig, men har spotpris, så den vil nok gå opp om vinteren.

Passer godt til min inntekt, med mer i husleie må jeg faktisk snu og vende på kronene som ruller inn. Nå kan jeg kjøpe god mat og spise ute av og til:-) Er alenemor.

Skrevet

15000,- og da er vi gjeldsfrie om 10 år.

Skrevet

Huslån 16 000 mnd

Strøm, tv, internett ca 1300 mnd

Kommunale litt usikker, rundt 1000 mnd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...