Gå til innhold

Hva tenker dere om folk her inne som....

Anbefalte innlegg

Skrevet

....har 2600 innlegg på forumet og ble medlem i august i år?

Hvordan er det mulig? Bor de her inne?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenker at de enten er sykemeldt, hjemme i permisjon, uføre eller arbeidssøkende. Dette er jo et genialt sted å slå ihjel litt tid :)

Skrevet

Hvorfor tenke noe spesielt om det?

De liker seg her da kanskje, sitter å skriver litt i pausene på jobben, da de ikke har annet å gjøre eller ikke får sove.

Skrevet

Har du lagt merke til ei viss skravlebøtte her inne du også ?? ;)

Skrevet

Nå tar det jo ikke så lang tid å svare på et innlegg og det er ganske mye rart å svare på til tider, så det er vel ikke så vanskelig å få opp de tallene ;)

Skrevet

Nå tar det jo ikke så lang tid å svare på et innlegg og det er ganske mye rart å svare på til tider, så det er vel ikke så vanskelig å få opp de tallene ;)

det er sant ;) jeg har selv dager der jeg skriver masse her inne, som i dag når gubben sover litt etter overtid :P men er ei her inne som OVERdriver med antall innlegg, og innholdet tyder på IQ under normalen. Nei, skal ikke nevne navn og henge ut noen, jeg er langt fra perfekt selv så :)

Skrevet

Jeg har aldri sjekket når noen ble medlem så tenker ikke noe annet enn at de sikkert har vært her lenge om de har mange innlegg :D

Skrevet

Jeg tenker hun er glad i dib og glad i å skrive:) Jeg bryr meg katta om hvor mange innlegg folk har hatt og hvor lenge de har vært medlem. Jeg tror de aller fleste er her fordi de synes det er en grei plass og at de liker å skravle litt på et forum:)

Hvorfor henge seg opp i hvor mange innlegg og hvor lenge folk har vært medlem? Hadde jeg vært sykmeldt, i permisjon eller gått hjemme grunnet andre ting, hadde jeg nok også skrevet enda mer enn det jeg gjør..

Skrevet

Lurer på hvorfor HI gjemmer seg bak ano-knappen, jeg...

Kanskje hun har en del troll på skogen selv?

Gjest peacock
Skrevet (endret)

Bryr meg ikke, egentlig, det er ikke min sak. Men om jeg hadde byttet ut alt av TV-titting og uproduktiv tid ut med å skrive her hadde jeg nok også rukket mange innlegg hver dag. For ikke å tåle om hvis jeg i tillegg hadde vært sykemeldt, alene eller i permisjon.

Endret av peacock
Skrevet

Jeg at det kanskje er i overtkant mye, samtidig tenker jeg at da har de gjerne vært inne i noen opphetede diskusjoner her inne, akkurat sånn som jeg er av og til. Og da skal det ikke mye til å komme opp i mange innlegg.

Skrevet

Tenker ikke noe som helst om det? Jeg ser ikke engang på hvor mange innlegg folk har, for det er så fulkomment uintressant.

At noen har mange innlegg kan jo bero på så mangt. Den mest trolige er vel at man har mye fritid, kjeder seg og skriver kjappt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...