mariabee Skrevet 9. oktober 2012 #1 Skrevet 9. oktober 2012 Kom over en på salg, 250kr i den mellom str vi trengte )
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2012 #2 Skrevet 9. oktober 2012 Ingen erfaring, men har også kjøpt vinterdressen fra reflex til jenta vår, så spent på hvordan den er, virker grei da Vi betalte bare 150 kr
Gjest SHOC Skrevet 9. oktober 2012 #3 Skrevet 9. oktober 2012 Hadde til tvillingene, brukte dem to sesonger og de så ubrukte ut. Godt fornøyd.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2012 #4 Skrevet 9. oktober 2012 vi har aldri prøvd den selv, men etter å ha vanket her inne mange år og lest hundrevis av slike innlegg, så har jeg fått inntrykk av at reflex er veldig gode klær. spesielt vinterdressene, parkdressene og regntøyet:)
BellaSuz Skrevet 9. oktober 2012 #5 Skrevet 9. oktober 2012 Veldig fornøyd, har kun brukt Reflex-dresser :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå