Gå til innhold

Erfaring m reflex vinterdress til 2åring?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Kom over en på salg, 250kr i den mellom str vi trengte :))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen erfaring, men har også kjøpt vinterdressen fra reflex til jenta vår, så spent på hvordan den er, virker grei da :)

 

Vi betalte bare 150 kr :D

Skrevet

Hadde til tvillingene, brukte dem to sesonger og de så ubrukte ut.

Godt fornøyd.

Skrevet

vi har aldri prøvd den selv, men etter å ha vanket her inne mange år og lest hundrevis av slike innlegg, så har jeg fått inntrykk av at reflex er veldig gode klær. spesielt vinterdressene, parkdressene og regntøyet:)

Skrevet

Veldig fornøyd, har kun brukt Reflex-dresser :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...