Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2012 #1 Skrevet 9. oktober 2012 Jeg spilte volleyball engang... for lenge siden...
L-8 Skrevet 9. oktober 2012 #2 Skrevet 9. oktober 2012 Håndball, fotball, friidrett, snowboard (freeride).. Nå går det bare i treningsstudio og såklart ski/snowboard om vinteren, men ikke på langt nær så mye som før...
Tøffe Tøflus Skrevet 9. oktober 2012 #3 Skrevet 9. oktober 2012 Fotball, innebandy, turn og klatring. Ikke alt samtidig, men har hatt perioder da jeg trente 6 dager i uka. Nå driver jeg mest og går tur om sommeren, står og går litt på ski om vinteren. Skal si livet forandrer seg når man får barn...
Chelseafan Skrevet 9. oktober 2012 #5 Skrevet 9. oktober 2012 Ishockey 5-10, Fotball 8-11, basket 10-15 og litt innbandy
Marjoriee Dawes Skrevet 9. oktober 2012 #6 Skrevet 9. oktober 2012 Håndball, karate og hockey over noen år på barne og ungdomskolen, og dans i alle år og nå. Gikk vel på skigruppe en stund og, men var ikke noe for meg. Ellers ridning i alle år og da. Både tur, trav, dressur, sprang og montè. Kunne godt ha holdt på med alle tingene enda, men etter fylte 20 syns jeg det er vanskelig å finne noe fast, f.eks håndball lag. Og da jeg først finner noe så er det jo helt forj*****g dyrt og overpriset!
holahopp Skrevet 9. oktober 2012 #7 Skrevet 9. oktober 2012 Håndball...har prøvd flere ting men håndball var gøyest
Gjest Hercule Poirot Skrevet 9. oktober 2012 #8 Skrevet 9. oktober 2012 Gikk på ski i min grønne ungdom, sluttet dessverre, og nå gjør skigåing bare vondt.
Gjest Mammantil2prinser Skrevet 9. oktober 2012 #9 Skrevet 9. oktober 2012 Handball, fotball, turn, hip hop
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 9. oktober 2012 #10 Skrevet 9. oktober 2012 Jeg spilte volleyball engang... for lenge siden... Tennis - 4 år Håndball - 5 år Ridning - 6 år Alpint 8 år - drev med turn i forbindelse med slalåmen med gruppa, vi måtte være myke, uredde og kunne alle saltoer + spagaten, og ha god spenst. fotball - en sesong friidrett - to sesonger Seling - en sesong balett - 2 år, men da var jeg liten 4-6 år tror jeg. Alping hadde jeg nok fortsatt med hadde det ikke vært for at jeg knakk en de i nakke, ødela knær og rygg, Men gøy var det! og god er jeg =) Idrett er veldig viktig syntes jeg, og jeg håper indelig Mille vil begynne med en idrett eller fler når hun blir større. Hun får sitt første golfsett til jul, så kanskje hun liker det =)
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2012 #11 Skrevet 9. oktober 2012 turn, langrenn, basket, svømming, vannpolo, løping, orientering og judo i mange år.
Pengetreet Skrevet 9. oktober 2012 #12 Skrevet 9. oktober 2012 Karate: 2 år Ballett: 3 år Ridning: 25 år, tur, dressur og sprang. Har pause nå mens frøkna er liten, men har planer om å begynne igjen. Fjellturer hver gang jeg har mulighet.
Gjest Kira bjeffer! Skrevet 9. oktober 2012 #13 Skrevet 9. oktober 2012 Jeg startet med langrenn, men etterhvert begynte alle venninnene mine på ballett. Så da hang jeg meg på det. Danset i mange år, og danset til og med på Den norske opera. Men kneet røyk, så måtte dessverre slutte. Etter å ha trent opp kneet litt, så startet jeg med basket. Fordi jeg kun er 1,64 cm gjorde jeg ikke akkurat noen karriere der, men var en ganske god point guard. Dessuten var det flust av kjekke gutter i samme klubben
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 9. oktober 2012 #14 Skrevet 9. oktober 2012 Jazzballet når jeg var 6 år Turn når jeg var 8-9 år Basket når jeg var 10-14 år Karate når jeg var 16 år Rafting og klatring 20-23 år I tillegg kommer jeg fra en skifamilie så hver vinter var det mye ski og slalom.
Kortslutning Skrevet 9. oktober 2012 #15 Skrevet 9. oktober 2012 Jazzballett og håndball:) Savner håndballen skikkelig!! Og vurderer stadig vekk å melde meg på igjen..
Gjest Miryks Skrevet 9. oktober 2012 #17 Skrevet 9. oktober 2012 Fotball fra jeg var 5 år og til 8.klasse. Ridning fra 5 år and still going strong.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå