Willy Wonka Skrevet 9. oktober 2012 #1 Skrevet 9. oktober 2012 Lettere med smørkrem enn vanlig glasur når man skal lage sjørøverskute av langpanne?
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 9. oktober 2012 #3 Skrevet 9. oktober 2012 Hva mener du med vanlig glasur egentlig?
magpie Skrevet 9. oktober 2012 #4 Skrevet 9. oktober 2012 skulle tro at smørkrem er enklere sånn sett at den er gjerne litt tykkere og luftigere enn "vanlig" glasur. Altså at den holder seg lettere på plass i steden for å renne av kaka. Ellers er det vel bare å lage en tykkere glasur da
Gjest blåklokkevalsen Skrevet 9. oktober 2012 #5 Skrevet 9. oktober 2012 Jeg har også laget sjørøverkake, og brukte da sjokoladekakedeig med sjokoladesmørkrem, ble kjempegodt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå