Gå til innhold

Har du pult?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei aldri, for jeg er søstra til jomfru Maria..Og vi gjør aldri sånt!

Skrevet

Såklart ikke, jeg er jomfru Maria deluxe.

Hvis du mener skrivebord, så joda, det har jeg. Det er stort og fint inne på kontoret mitt!

Skrevet

Ja, på jobb. Massevis!

Skrevet

Nei men mannen min har.

Skrevet

Nei liker å ha laptopen i fanget :D

Hadde før men så ble jeg voksen :P

Skrevet

Jepp, en diger en i hjørnet på kontoret :)

Skrevet

Aller fremst i klasserommet - slik at alle ser meg!

Skrevet

Jeg har pult! En ganske stor og lang en! Hard er den også! Pulten altså! :D

Skrevet

Jeg får ikke opp låsen på kyskhetsbelte, så nei jeg har ikke pult, men jeg har et skatoll hvis det gjelder

Skrevet

Ja, jeg har pult på jobben, også vet jeg gubben har pult på loftet en eller annen plass..

Skrevet

Ja, en sånn antikvitetspult, med stol og bord i ett. Og bordet er skrått, med plass til både blekkhus og skriveutstyr på toppen :) Og så er det en hylle under, med plass til det du ikke får helt plass til på den skrå pulten hele tiden :). Så nå ønsker jeg meg skikkelig blekkhus og penn til dette :)

Flott gammel skolepult :) Glad jeg fikk tak i den :)

Ellers så er jeg ferdig på skolen, så det blir ikke noen nye pulter på meg :) Men mine skolebarn har pulter på skolen. Og stoler. I dag er det visstnok nymotens stoler, som er mer som voksnes kontorstoler. Slikt skulle vi hatt da vi gikk på skolen, for vi slet med å finne stoler som passet til pulten vår og beina våre....... I dag kan de heve og senke stolene, noe som gjør det mye lettere å tilpasse stolene til pultene.

Men likevel elsker jeg pulten jeg har hjemme, fordi den er en del av historien innen skoleverket. Skulle ønske jeg hadde flere.

Skrevet

Denne tråden er merket med "hot".

Skrevet

Nei, jeg har arbeidsbord på kontoret i heimen, og har såkalt arbeidsplass på jobben, mens den pulten jeg har i klasserommet kalles kateter. ;-)

Skrevet

Trodde det sto pult! Hehehe :P

men nei ingen pult

Skrevet

Trodde det sto pult! Hehehe :P

men nei ingen pult

nei no skjønner eg ingenting! Vittig

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...