Toocute Skrevet 9. oktober 2012 #4 Skrevet 9. oktober 2012 Nei aldri, for jeg er søstra til jomfru Maria..Og vi gjør aldri sånt!
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2012 #5 Skrevet 9. oktober 2012 Såklart ikke, jeg er jomfru Maria deluxe. Hvis du mener skrivebord, så joda, det har jeg. Det er stort og fint inne på kontoret mitt!
moota m storebror&lillebror Skrevet 9. oktober 2012 #11 Skrevet 9. oktober 2012 Nei liker å ha laptopen i fanget Hadde før men så ble jeg voksen
Lille- MO Skrevet 9. oktober 2012 #12 Skrevet 9. oktober 2012 Jepp, en diger en i hjørnet på kontoret
det er berre mordi Skrevet 9. oktober 2012 #13 Skrevet 9. oktober 2012 Aller fremst i klasserommet - slik at alle ser meg!
Mammaaaaaa Skrevet 9. oktober 2012 #14 Skrevet 9. oktober 2012 Jeg har pult! En ganske stor og lang en! Hard er den også! Pulten altså!
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2012 #15 Skrevet 9. oktober 2012 Jeg får ikke opp låsen på kyskhetsbelte, så nei jeg har ikke pult, men jeg har et skatoll hvis det gjelder
Kortslutning Skrevet 9. oktober 2012 #16 Skrevet 9. oktober 2012 Ja, jeg har pult på jobben, også vet jeg gubben har pult på loftet en eller annen plass..
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2012 #17 Skrevet 9. oktober 2012 Ja, en sånn antikvitetspult, med stol og bord i ett. Og bordet er skrått, med plass til både blekkhus og skriveutstyr på toppen Og så er det en hylle under, med plass til det du ikke får helt plass til på den skrå pulten hele tiden . Så nå ønsker jeg meg skikkelig blekkhus og penn til dette Flott gammel skolepult Glad jeg fikk tak i den Ellers så er jeg ferdig på skolen, så det blir ikke noen nye pulter på meg Men mine skolebarn har pulter på skolen. Og stoler. I dag er det visstnok nymotens stoler, som er mer som voksnes kontorstoler. Slikt skulle vi hatt da vi gikk på skolen, for vi slet med å finne stoler som passet til pulten vår og beina våre....... I dag kan de heve og senke stolene, noe som gjør det mye lettere å tilpasse stolene til pultene. Men likevel elsker jeg pulten jeg har hjemme, fordi den er en del av historien innen skoleverket. Skulle ønske jeg hadde flere.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2012 #20 Skrevet 9. oktober 2012 Nei, jeg har arbeidsbord på kontoret i heimen, og har såkalt arbeidsplass på jobben, mens den pulten jeg har i klasserommet kalles kateter. ;-)
happiness4life Skrevet 9. oktober 2012 #21 Skrevet 9. oktober 2012 Trodde det sto pult! Hehehe men nei ingen pult
happiness4life Skrevet 9. oktober 2012 #22 Skrevet 9. oktober 2012 Trodde det sto pult! Hehehe men nei ingen pult nei no skjønner eg ingenting! Vittig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå