Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2012 #1 Skrevet 9. oktober 2012 Hver gang vi skal gjøre noe er det bare krangling..mannen min klikker helt og flyr rundt å bare kjefter og smeller..er så slitsomt.han klager på alt..jeg prøver å ikke si så mye tilbake for at han skal roe seg ned,men det hjelper lite...skulle ønske noen kunne komme å bare gjøre ting ferdig orker ikke mer dritt..7 uker til jeg har termin så er ikke helt topp form akkurat,men tror du han bryr seg.nei!! Noen tips??
Mamma4livet Skrevet 9. oktober 2012 #2 Skrevet 9. oktober 2012 Helt vanlig, dessverre. Vi kranglet aldri ellers, men ble sur og grinete når vi pusset opp. Problemet er ofte at man har ulike forventninger til prosess og resultat. Jeg er veldig nøye og kan jobbe mye og lenge for å bli ferdig. Min mann ønsker at vi heller bruker lengre tid og gjør andre ting innimellom. Etter at vi snakket om det så har vi "møttes på halvveien". Jeg "lar han" gjøre ting uten at jeg "henger over han for å sjekke at det blir bra". Ellers så gjør ofte jeg ting alene mens han passer barn. Så mitt råd er å snakke sammen. Hva er det som trigger irritasjonen hos dere begge? Basert på det så foreslå løsninger for hverandre.
fikas Skrevet 9. oktober 2012 #3 Skrevet 9. oktober 2012 Vi gjør ting motsatt av hva sinnasnekkeren mener i allefall (hver vår ting, aldri sammen) haha.. Men så er jeg sammen med en tømrer, så han gjør de praktiske tingene mens jeg tar finpussen (maling, pussing, sparkling, fliser og den greia der). Han får ikke røre "mine ting" for han er for utålmodig og slurvete på sånne ting. Jeg har ikke kunnskap til og gidder ikke lære meg det han kan - han er pinlig nøye på faget sitt Så vi gjør hver våre ting og trives med det! Men allikevel er det utroooolig kjedelig med oppussing! Og nå går vi igang med nok ett romm som skal males tusen strøk og listes. Jeg maler han lister også klager han på at jeg bruker lenger tid enn nødvendig for han vil bli ferdig med sin del
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå