Eeniemeenie Skrevet 9. oktober 2012 #1 Skrevet 9. oktober 2012 Her står treingsøkt nr to på lista, skal dit snart på gruppetime.. Lurer på hvor mange timer i uka dere trener?
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 9. oktober 2012 #2 Skrevet 9. oktober 2012 Jeg trener ikke på treningsstudio da, kommer meg ikke til/fra så lett.. Så er med hjemmetrim og turer.. Varierer en del etter hva jeg har energi til, nok så krevende å være alene med ungene nå for tiden, lillesøster får tann nr 3 og 4, og storebror ser ut til å få første av 4 siste jekslene nå (hiiip hurra... eller noe slikt) Hvertfall, på en uke så har jeg ca 9 timer med trim, og er det ikke tid for trim, så blir det en god del gammeldags husvask, der hor man må løfte bort alt av møbler, ned på alle 4 å skure gulvene osv, i håp om at det gjør opp for noe av det hvertfall..
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2012 #3 Skrevet 9. oktober 2012 Jeg har gått ned 12 kg uten å trene en dritt. Fult mulig.
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 9. oktober 2012 #4 Skrevet 9. oktober 2012 Jeg trener 5 ganger i uken. 2 ganger hos hos fysio .Da trener jeg styrke i 1 time. 3 ganger i uken jogger jeg i 30 min og 20 min med situps og planke.
moota m storebror&lillebror Skrevet 9. oktober 2012 #5 Skrevet 9. oktober 2012 Før svømte jeg 5 ganger i uka, 2000m hver gang. Så flyttet vi og jeg gikk over til å sykle inne 8-10 ganger i uka hver gang 35 min. Så fikk jeg problemer med helsa og trener ikke lenger. Går senere ned nå, men det går når jeg bare er flink
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå