Gå til innhold

mye har du behov for tid med din mann?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har ei vennine som er forlovet. hvert sammen med i 4 år nå tror jeg.

hun sliter sånn med å få han til å ville ha tid med ho. han vil heller være med en kamerat.

ho er lei seg og redd, de har ikke barn sammen. men ho er redd for å miste han.

derfor lurer jeg på om hvor mye tid du føler du har behov for å ha med din mann. ??

jeg og mannen ser alt fra 1-4 filmer sammen i uka og har en del tid sammen. men dette er tid som er i hus, etter barn sover.

hender vi ser hverandre lite, men hender vi kan se hverandre mye og. begge er bra for forholdet.

Videoannonse
Annonse
Gjest eelis+kian ♥
Skrevet

Er det noe poeng i å være kjærester hvis man ikke føler noe behov for å være sammen?

Skrevet

Alle er forskjellige, og jeg liker å henge med gubben. Og han med meg. Hva vi gjør er ikke viktig bare vi er sammen.

Skrevet

Er det noe poeng i å være kjærester hvis man ikke føler noe behov for å være sammen?

nei er jo ikke det. men spørsmålet er jo hvor ofte man trenger å ha tid sammen.?

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Her er han borte 4 dager i uka, hvor han lever brakkeliv, også må han kappe ved/hugge trær hvertfall to dager på helg, så vi har ved og ekstra inntekt.. Så er lite av tid sammen nå.. Synes vi har lite tid, enda vi har hele fredag og/eller søndag sammen, og minst 4 timer sammen hver dag på helga..

Gjest eelis+kian ♥
Skrevet

nei er jo ikke det. men spørsmålet er jo hvor ofte man trenger å ha tid sammen.?

Jeg håper nå at min fremtidige mann vil være sammen med meg hver eneste dag.

Skrevet

Vel, fra siden før sommeren, har min jobbet fra 6 om morgenen til 20 om kvelden, og ofte har han jobbet i helgene også. Så vi ser hverandre LITE, for å si det sånn.

Når han ikke jobber sånn, ser vi hverandre som oftest fra 16-17 tida, til vi legger oss :) Innimellom er jeg ute med venninner, og han ute med kamerater.

Det er ikke alltid det spiller så stor rolle hvor mye tid man har sammen, det er hvordan man bruker tida man har sammen.

Skrevet

Det er vel opp til det enkelte paret. Vi liker mye tid sammen, og trenger det og. Jeg har det best når jeg er sammen med han store deler av uken. Selvfølgelig har vi tid borte fra hverandre, men trivest best sammen. Etter snat 12 år sammen har vi kun vært en uke i strekk bort fra hverandre. Ei helg her og der så klart innimellom.

Skrevet

Han stort sett sammen hele uka, mer eller mindre, en gang i uka spiller han med en kompis NHL, og kanskje 2-3 ganger i uka er det enten Hockeykamp eller Fotballkamp:) helt greit, med noen timer for oss selv :) men ser hverandre hver dag

Skrevet

Vi prøver å ha en kveld etter at barna har lagt seg uten tv, gjester, jobb eller pc en gang i uka. Da tar vi oss et glass eller to, tenner masse lys og snakker om alt.

Gjest Husfrua
Skrevet

Vi er veldig mye sammen. Stort sett hver ettermiddag og kveld hele uka. Jeg er på trening med bikkja en dag i uka og på en del møter med jobb, men vi er hverandres beste venner og trives best sammen:-) Har alltid masse å skravle om, ser litt film og koser oss.

Skrevet (endret)

Vi sees jo hver dag. Det gjør vel de fleste par som bor sammen på daglig basis;-)

Han jobber mye, og jeg har mitt jeg er med på. Men vi har stort sett alltid et par timer sammen om kvelden, før vi legger oss. Da pleier vi å sløve foran tv en. Søndagen er alltid familiedag, så da er vi sammen hele familien.

Vi har ikke behov for å være sammen 24/7, det har vi aldri hatt. Jeg blir litt kvalt dersom noen henger på meg som en igle. Og sånn tror jeg han også har det. Men den fritiden vi har utenom jobb, aktiviteter og andre ting, den tilbringer vi stort sett sammen:-)

Endret av Kari Mari
Skrevet

Vi er sammen hver dag, koser oss om kveldene etter at babyen er i seng. Finner på noe kos i helgene. Gjør stort sett ting sammen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...