Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2012 #1 Skrevet 9. oktober 2012 her er det jeg. far er ikke så ivrig på å følge opp aktiviteter. jeg syns det er viktig og ønsker bare at barna får være aktive og kose seg
<3 2G <3 Skrevet 9. oktober 2012 #2 Skrevet 9. oktober 2012 Gubben jobber annenhver lørdag, da følger jeg. Når han har fri drar vi begge.
ariel78 Skrevet 9. oktober 2012 #3 Skrevet 9. oktober 2012 Vi bytter på. Mannen har fulgt mest det siste halvåret i og med at vi har en liten baby, men vanligvis er det ca annrnhver gang, kanskje han litt oftere.
Gjest Heartbroken Skrevet 9. oktober 2012 #4 Skrevet 9. oktober 2012 Med mann som jobber offshore blir det en ganske klar fordeling. Når han er ute, følger jeg og når han er hjemme følger han (eller fulgte blir vel rettere å si, siden det er mange år siden vi var ønsket ved sidelinjen på trening) Gleder meg til minsten begynner med aktiviteter, jeg syns det er stas å følge med
moota m storebror&lillebror Skrevet 9. oktober 2012 #5 Skrevet 9. oktober 2012 Jeg. Samboeren jobber jo alltid overtid så han har ikke tid.
lille sprelle Skrevet 9. oktober 2012 #7 Skrevet 9. oktober 2012 Jeg følger mest, mens mannen jobber ekstra slik at vi kan ta ut noen fridager innimellom. MEN han følger svært gjerne han!
Cat_Woman Skrevet 9. oktober 2012 #8 Skrevet 9. oktober 2012 Foreløpig er det bare babysvømming som er fritidsaktiviteten til gutten vår, og det er vi med på begge to. Regner med vi kommer til å dele ganske likt.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2012 #9 Skrevet 9. oktober 2012 Mest mannen, for jeg jobber desverre nesten hver gang de er på aktiviteter. I helger så er vi med begge to. Hun ene må vi bare kjøre og hente, hun andre vil at noen skal være der. Men vi deler på med en nabo, så det er somregel bare annenhver gang vi følger.
Tøffe Tøflus Skrevet 9. oktober 2012 #10 Skrevet 9. oktober 2012 Her er det pappan, siden det passer best med hvordan vi jobber. Jeg er med hvis jeg slutter tidlig (ikke så ofte) eller at mannen er bortreist. Jeg tar med med meg snuppa på svømming innimellom, men det blir stort sett i helgene. Mannen trives ikke noe særlig i bassenget, så da har det blitt vår ting, selv om jeg gjerne skulle hatt han med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå