Gå til innhold

Hørt på kjøpesenteret i dag..

Anbefalte innlegg

Skrevet

..kom ikkje på at det er haustferie igjen dermed dumt å oppsøke kjøpesenter, og vart ståande i kø bak nokre jenter på 15-16 år. Samtalen gjekk på dyrevelferd, og eine hadde blitt vegetarianar på grunn av behandlinga dyra fekk. "Men eg et kylling, altså..."

Videoannonse
Annonse
Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Det er de som lever på vegitar kost, som spiser kylling og fisk. Men om man ikke liker hva de gjør mot dyrene, burde hun tatt turen på prior og sett seg om, er ikke så kjekk behandling de får heller akurat.

Gjest sug lut
Skrevet

Dobbeltmoralsk er dobbelt så moralsk, skjønner du vel.

Skrevet

Men om hun har blitt vegetarianer, så kan jo spise viltkjøtt også da! J***a kids...

Gjest Tullmusa83
Skrevet

Det nærmeste jeg har kommet å respektere enn nesten vegetarianer.

Var en i forsvaret som ikke spiste dyr som hadde levd i fangenskap.

Hadde ikke hjerte til å nevne at laksen han spiste var oppdrettslaks.

Når det gjelder de som ikke spiser rødtkjøtt. Er jeg litt mer oh yes spis heller noe det trengs to av i uka for å holde deg med proteiner. I tilleg til at av alt norskt dyrehold er det vel fjørfe som har det kjipest helle veien.

Gjest Juliea - kukløsklan
Skrevet

Hihihi moro! Jeg spiser alt kjøtt unntatt kylling, det takler jeg ikke.

Skrevet

Litt sånn som da vår (hunde)raseklubb hadde juletog i Oslo sentrum, der noen av hundene trakk vogner med barn opp (vi snakker hunder på 50-70 kg som opprinnelig ble avlet fram for å trekke svære melkevogner), og en fjortisberte hylte vilt om dyremishandling og hvor fælt dette var.

Selv gikk hun med skinnjakke, sko av skinn og pels og Canada Goosejakke. Det halve tonnet med sminke hun hadde på seg var vel sikkert også testet på dyr.

Akk, så enkelt og sort/hvitt det var å være tenåring! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...