Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2012 #1 Skrevet 9. oktober 2012 Jeg synes vi skal hylle den norske mamma-kroppen! Gjerne bidra med anonymt bilde av dine graviditetsspor http://sporavkjaerlighet.blogspot.no/
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2012 #2 Skrevet 9. oktober 2012 Gjerne gi meg tilbakemelding - positiv/negativ. Kanskje jeg må endre på noe? HI
Gjest sug lut Skrevet 9. oktober 2012 #3 Skrevet 9. oktober 2012 God tanke, vet det er en engelskspråklig sånn site et sted.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2012 #4 Skrevet 9. oktober 2012 Takk Luten! Jo jeg tror det finnes noe lignende i USA, men mener å huske at den ikke er så anonym som denne. (Mange år siden jeg leste om den.) Anonymiteten syns jeg er viktig, blir egentlig som her på forumet. Meningen er at alle skal føle seg trygg hvis de sender inn bilde. De bestemmer selv alder, antall barn osv. Helst reellt da, men det kan jeg aldri sjekke HI
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2012 #5 Skrevet 9. oktober 2012 Skal vurdere det Likte at den var helt anonym!
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2012 #6 Skrevet 9. oktober 2012 Skal vurdere det Likte at den var helt anonym! Så flott at du vurderer det HI
Gjest sug lut Skrevet 9. oktober 2012 #7 Skrevet 9. oktober 2012 Enig i at anonymiteten er viktig, håper du får mange kroppsdeler tilsendt
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2012 #8 Skrevet 9. oktober 2012 Enig i at anonymiteten er viktig, håper du får mange kroppsdeler tilsendt Hehe, kroppsdeler.. Jeg fikk plutselig inn bilder av armer og ben i posten
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2012 #9 Skrevet 9. oktober 2012 Enig i at anonymiteten er viktig, håper du får mange kroppsdeler tilsendt Takk! Ja jeg er veldig på det med anonymitet! Og for dere som ikke tør pga navnet på mailadr, lag en "falsk" gmail på 3-4 minutter Ikke oppfør eget navn noen plass under registrering og man er helt anonym Hvis dere sender mail rett fra mobiltelefonen blir det den mailen som er innlagt til f.eks android marked som popper opp la jeg merke til da jeg prøvde. Bare et obs hvis dere ønsker å være helt anonym HI
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2012 #10 Skrevet 9. oktober 2012 Og jeg ønsker gjerne flere tilbakemeldinger! HI
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 9. oktober 2012 #11 Skrevet 9. oktober 2012 Skal bidra jeg:) hva kan man sende av?
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2012 #12 Skrevet 9. oktober 2012 tja, kan vel sende inn et bilde jeg orker ikke lage falsk mail da, men regner ikke med du outer ut mailadresser her inne
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 9. oktober 2012 #13 Skrevet 9. oktober 2012 Skulle gjerne turt det.. Men enda ikke helt "der" i forhold til kroppen min, svangerskap er en ting, men nei, ikke engang som anonym.. Men får håpe du får mange bilder
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 9. oktober 2012 #14 Skrevet 9. oktober 2012 Skal bidra jeg:) hva kan man sende av? Det står nederst på siden
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2012 #15 Skrevet 9. oktober 2012 Skal bidra jeg:) hva kan man sende av? Takk Juliea Du kan sende av hva du vil. Strekkmerker, åreknuter, keisersnitt(som ikke ble så fint som ønsket?) slapp hud, hengebryst(blir omhyggelig sladdet - om så) Ja alt som er en følge av graviditet Bare prøv å ta klart bilde så ordner jeg resten! HI
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 9. oktober 2012 #16 Skrevet 9. oktober 2012 Å ja, så jeg kan ikke ta et helfigursbilde? Tenkte det kanskje er mer spennende å se på enn et nærbilde av et strekkmerke?
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2012 #17 Skrevet 9. oktober 2012 tja, kan vel sende inn et bilde jeg orker ikke lage falsk mail da, men regner ikke med du outer ut mailadresser her inne Nei, jeg er veldig seriøs, og er ganske nazi på personvern rundt meg selv og mine nære, så du trenger ikke være redd for det iallefall! Jeg tenkte på deres trygghetsfølelse ang. falsk mailadr.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2012 #18 Skrevet 9. oktober 2012 Å ja, sÅ jeg kan ikke ta et helfigursbilde? Tenkte det kanskje er mer spennende Å se pÅ enn et nærbilde av et strekkmerke? Joda hvis du ønsker sÅ Men sladder ansiktet ditt uansett da, skal være en 100 % anonym side HI
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 9. oktober 2012 #19 Skrevet 9. oktober 2012 Jeg er nemlig mer for å fokusere på det vakre enn å fremheve skavanker. Og en mamma kropp i sin helhet er jeg veldig for:) og bidrar gjerne med, men en å annen hengemage er både kjedelig å se på og blir for negativt vinklet for min del..
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 9. oktober 2012 #20 Skrevet 9. oktober 2012 Å ja, sÅ jeg kan ikke ta et helfigursbilde? Tenkte det kanskje er mer spennende Å se pÅ enn et nærbilde av et strekkmerke? Joda hvis du ønsker sÅ Men sladder ansiktet ditt uansett da, skal være en 100 % anonym side HI Ja Dropper hodet altså men liker best kroppen min i sin helhet:) skal ta i morgen. Nå finner jeg ikke kroppen min under 3 dyner:P
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2012 #22 Skrevet 9. oktober 2012 Jeg er nemlig mer for å fokusere på det vakre enn å fremheve skavanker. Og en mamma kropp i sin helhet er jeg veldig for:) og bidrar gjerne med, men en å annen hengemage er både kjedelig å se på og blir for negativt vinklet for min del.. Er enig i den tankegangen jeg også. Flere av mine venninner tør ikke legge ut kroppen sin anonymt da de skjemmes over den. Og jeg synes det er litt leit at det er sånn! Vi må snu det selv tenker jeg, vise virkeligheten! Og jeg tror bilder av mammaer kan være starten. Men helt anonymt selvfølgelig HI
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2012 #23 Skrevet 9. oktober 2012 Jeg har fått to barn, og det vises ikke at jeg har vært gravid. Ingen strekkmerker, og magen er like flat, stram og fin som før graviditetene. Men det er kanskje ikke interessant me slike bilder?
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2012 #24 Skrevet 10. oktober 2012 Jeg har fått to barn, og det vises ikke at jeg har vært gravid. Ingen strekkmerker, og magen er like flat, stram og fin som før graviditetene. Men det er kanskje ikke interessant me slike bilder? Det er vel like interessant det? Du er en mamma, kroppen er din.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå