Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2012 #1 Skrevet 9. oktober 2012 Jeg er nå i ulønnet perm frem til januar. Jeg har søkt andre jobber, men disse er bare vikariater. Har jeg krav på videre ulønnet perm da? Eller stiller det seg anderledes fordi det er pga annen jobb?
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2012 #2 Skrevet 9. oktober 2012 Du skal ha ulønnet perm fra din jobb for å jobbe et annet sted? Eller? Da må du isåfall avklare det med arbeidsgiver du har permisjon fra.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2012 #3 Skrevet 9. oktober 2012 Det stemmer. I utganspunktet har man vel krav på ulønnet perm til ungen er 2 år, eller? Men jeg må vel snakke med de siden det er snakk om å jobbe en annen plass ja. Takk for svar hi
Kamomille Skrevet 9. oktober 2012 #4 Skrevet 9. oktober 2012 Du har krav på ulønnet permisjon til barnet er to år forutsatt at du faktisk bruker permisjonen til omsorg for barnet. Du kan ikke bruke barnet som begrunnelse for forlenget permisjon dersom du skal jobbe et annet sted. Permisjon for å gå over i annen jobb er noe du i utgangspunktet ikke har krav på. Det er helt opp til arbeidsgiver om de ønsker å innvilge deg det eller om du må si opp din stilling.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå