Gå til innhold

Hvor mange timer er d lov å ha barn i barnehagen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så mage timer som du har plass til barnet i bhg

Skrevet

Er ingen regler på det,men synes det er unødvendig og sende barnet i barnehagen kl 7 og hente det kl 17,når du er hjemme selv,men når du jobber er det jo mer forstårlig

Skrevet

Ho har halv plass. To dager ei uke og så tre dager. Kan ho være i barnehagen fra barnehagen åpner til det stenger uten at det koster ekstra?

Skrevet

Ja jeg er helt enig med deg Chelseafen :) Jeg jobber ikke idag men leverte henne ca halv ni idag tidlig. Holder på å male panel og tenkte å male ferdig før jeg henter henne. Derfor jeg lurte hvor lenge hun får være der ;)

Skrevet

Du må se på brevet hvor mange timer du har innvilget. Det står ofte ukesbasis og dagsbasis.

Jeg har hatt barna i en bhg der de kun kunne være 8 timer til dagen. Her er det 9 timer eller 45 timer i uka. Da kan jeg ved avtale ha lillebror i bhg fra kl. 9 - 14 i 4 dager og så fra 6.45 - 16.30 1 dag om jeg trenger. Bare for å forklare. Men maxtid er 9 timer hver dag eller 45 timer tilsammen, som er fulltid da.

Skrevet

Vår barnehage er åpen fra 7:30 til 17:00, og barnet mitt kan i teorien være der alle de 47 timene han har plass.

Skrevet

Hvis det ikke er egne regler i bhg din,er det åpningstidene du forholder deg til. Det er ikke lovfestet.

Skrevet

Hmm, her har bhg åpen 10 timer om dagen og de har aldri sagt noe om antall timer. Nå er aldri barna mine der så lenge da, men tror ikke de hadde sagt noe om de var der fra de åpnet til de stengte.

Og så går det vel ikke på antall timer pr dag, men antall dager du betaler for i uken :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...