Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2012 #1 Skrevet 9. oktober 2012 Det tar flere timer å legge henne, hun blir så sint! Og så våkner hun flere ganger på kvelden og natta og blir sint. Jeg får jo ikke lagt meg til å sove før rundt 4-5 tiden. Kan jeg søker hjelp eller må jeg bare innfinne meg med at dette er normalt? Hun sover ikke dagtid..
Daquiry Skrevet 9. oktober 2012 #2 Skrevet 9. oktober 2012 Når legger du henne? Hva gjør du før du legger henne?
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 9. oktober 2012 #3 Skrevet 9. oktober 2012 Jeg synes du skal be om hjelp. Det kan være at det ikke er så mye som skal til for å legge til rette for bedre søvnvaner. Det finnes også medikamenter som egentlig er allergimedisin med bivirkning av man blir trøtt (og som ikke er avhengighetsdannende) som er vel utprøvd og kan bruker over en kort periode for å snu leggerutinene litt. Føler sterkt med deg da. Vi har hatt mye nattevåk selv, mye mer enn normalt, og jeg vet hvor utslitende det er. Lykke til
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2012 #4 Skrevet 9. oktober 2012 Vallergan reddet oss. Hadd to stk som turnet hele natta, sovnet ved midnatt og våknet oftere enn hver time. Vet mange mener at det er galt å dope barna, men vi var desperate. Brukte det bare 4 ganger, og det var nok til å endre søvnmønsteret. Brukte også kun halve dosen legen foreskrev.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2012 #5 Skrevet 9. oktober 2012 Vallergan var ikke vår løsning i hvert fall, så det er nok individuelt. Vi har ikke funnet noen løsning, men aksepterer at det suger, men at det sikkert blir bedre med tida. Vallergan kan hjelpe på innsovning, så sjekk det. Vårt problem var oppvåkning og morgenstart kl 4-5 og stuptrøtt unge som ikke ville sove. Vallergan gir hangover, så minsten ble bare enda surere og trøttere dagtid, og like sur og våken grytidlig. Lykke til, ingen gode råd her utenom å lage gode leggetrutiner som er konsekvente.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå