Gå til innhold

Julegavetips!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Aner ikke hva jeg skal kjøpe til jenter i alderen 12 - 17 år.. Noen tips? Tar gjerne i mot tips i andre aldere også.. også til gutter på 12 år.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fant whiteboards på Notabene, og de har de med forskjellige farger rammer på. Rosa, turkis, lilla og limegrønt, tror jeg det var.. Tenkte å kjøpe ett par sånne til disse jentene i alderen 12-16 år, for da kan de henge på veggen og venninnene kan skrive kjekke beskjeder på osv.. Det følger også med magneter i samme farger som du kan henge bilder på.

Alltid kjekt å få noe til rommet i den alderen, det husker jeg selv:)

Gjest eelis+kian ♥
Skrevet

Jeg fant whiteboards på Notabene, og de har de med forskjellige farger rammer på. Rosa, turkis, lilla og limegrønt, tror jeg det var.. Tenkte å kjøpe ett par sånne til disse jentene i alderen 12-16 år, for da kan de henge på veggen og venninnene kan skrive kjekke beskjeder på osv.. Det følger også med magneter i samme farger som du kan henge bilder på.

Alltid kjekt å få noe til rommet i den alderen, det husker jeg selv:)

Jeg har mitt enda, og venninnene mine skriver enda beskjeder til meg på det ;) Nå bruker jeg det også til handlelista/middagsukeplanen osv. Kjempekjekt med et sånt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...