Gå til innhold

Hva er favoritt Julematen din?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min er helt klart Pinnekjøtt med Pølse,Poteter,Kålrotstappe,Fett fra pinnekjøttet, litt saus og Tyttebær nam nam :). I år skal jeg spise Stek,er kjempe godt det også,ska være hos svigermor og dem i år :) Liker ikke Ribbe,aldri gjort,men Sossiser og Medisterkaker er også godt :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pinnekjøtt med mammas kålrotstappe er julaften for meg :) Ellers er jeg de siste årene blitt veldig glad i ribbe faktisk, med en deilig fruktsalat til :)

Skrevet

Ja Pinnekjøtt og Kålrotsnappe er så nydelig :). Liker ikke Ribbe,fordi synes den er så fet, men Fruktsalat er godt :)

Skrevet

Pappas ribbe er den beste ;) med saus, grønnsaker og poteter. Riskrem med rød saus til dessert :)

Skrevet
:) Riskrem er digg :) Vi spiser stort sett Multekrem når jeg er hos Mamma og Pappa :)
Skrevet

Pinnekjøtt, hvit julepølse, kålrotstappe og poteter <3

Gleder meg som en unge til Jul!

Nyttårsaften har vi Kalkun :)

Skrevet

Pinnekjøtt med kålrotstappr blandet med gulrot og poteter. I år og i fjor hadde vi jul hjemme så vi suplerer med ribbe for de som har det som favoritt.

Skrevet

Høres jo lurt ut og dele litt sånn:) så folk kan spise hva de vil :)

Skrevet

Pinnekjøtt og kålrotstappe! :-) er også glad i ribbe :-)

Skrevet

Pinnekjøtt er nydelig :) her jeg bor er det vel egentlig mer vanlig med Ribbe,men mamman min er fra Finnmark,så for ho er Pinnekjøtt maten,og tror det er bra for både meg og pappan min,ingen av oss er glad i Ribbe

Skrevet

Julaften er det pinnekjøtt med kålrabistappe og andre gode tilbehør :) Ribbe hørrer jule perioden til, og masse masse Fenalår.<3

Gjest pizzadilla
Skrevet

Pinnekjøtt! Nå fikk jeg veldig lyst på det og.....:-)

Broren min har aldri spist det, så mamma som elsker å lage mat har alltid lagd ribbe til han og pinnekjøtt til oss andre. Alle fornøyde og dobbelt så god julelukt i huset:-D

Skrevet

Pinnekjøtt med kålrotstappe og poteter, til dessert er det hjemmelaget riskrem

:-) gleder meg til jul :-D

Skrevet

Hmm høres godt ut :) Svigermor har karamell pudding til jul,er kjempe godt det også:) første jula med svigerforeldre :) Gleder meg,men blir litt rart uten første jul med foreldrene mine og andre jula uten broren min. Gleder meg masse til Jul selv :) Da går det fort til Mini kommer også

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...