Gå til innhold

Dårlig ånde


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en sjef som har så ufattelig dårlig ånde. Dårlig kombinasjon med ansatt gravid og sjef :P Satt i kantina i stad, og han bare gikk forbi bordet vårt uten at jeg så det, men kjente plutselig på lukta at han var i nærheten. Oppdaget da at han satt på nabobordet... Kanskje på tide å gjøre noe med det?

 

Jeg gjør mitt beste for å unngå kontoret hans, for jeg bare takler ikke ånden.... Hormonell? Jepp, hehe. Men vil anta det er flere som er plaget av det samme.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...