Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2012 #1 Skrevet 9. oktober 2012 Har en sjef som har så ufattelig dårlig ånde. Dårlig kombinasjon med ansatt gravid og sjef Satt i kantina i stad, og han bare gikk forbi bordet vårt uten at jeg så det, men kjente plutselig på lukta at han var i nærheten. Oppdaget da at han satt på nabobordet... Kanskje på tide å gjøre noe med det? Jeg gjør mitt beste for å unngå kontoret hans, for jeg bare takler ikke ånden.... Hormonell? Jepp, hehe. Men vil anta det er flere som er plaget av det samme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå