Gå til innhold

Så slitsomt.... Sulten HELE tiden! Bare meg?


Somle

Anbefalte innlegg

Samboeren kiker oppgitt på meg: "Finnes det noe tidspunkt på døgnet du ikke snakker om mat? Du har spurt tre ganger nå om når vi skal lage middag..."

 

 

Uff. Er det bare meg? Jeg er så sulten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe, jeg stapper stort sett noe i munnen hele tiden. Passer på å omgi meg med grønnsaker, det kan jeg stort sett spise så mye jeg vil av med god samvittighet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes ganske kjent ut! ;) Pluss at i det siste så Må jeg ha mat på kvelden, og frokost MED EN GANG jeg står opp (før kunne jeg gjerne vente en time eller to) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her, tenker på mat hele tiden! Prøver å ikke spise alt Jeg vil allerede, for da kommer det til å bli mange kilo ;)

Men heller økt matlyst enn kvalme :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har de siste dagene tenkt mye på og spist mye mat! Spesielt middag og har laget ekstra "kveldsmiddag" også ;)

Godt å lese at det er flere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg føle det e alt for mye spising for å berre være i uke 4:) spise dobbelt av det eg pleie, men mindre om gangen har eg lært e lurt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sniker meg inn her jeg også..

 

svak positiv test idag. :-)

 

 

Jeg er sulten HELE tiden jeg også.. Spiser alt jeg kommer over..! får aldri den metthetsfølelsen! hmm..

 

Får dra på butikken i morgen å kjøpe inn masse frukt og grønt!

 

Har spist ALT for mye USUNT i disse dagene! ;-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sulten, men når jeg skAl spise får jeg nesten ikke i meg noe.. Så spiser mye mindre enn vanlig, holder meg på sunn mat, drikker mest vann og har allerede lagt på meg over 2,5kg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg kjenne nå at eg e like mye kvalm som sulten så håpe eg klare å få i meg litt mat før kvalmen tar helt øve:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner at jeg blir uggen når jeg blir sulten, så da prøver jeg å ikke bli så sulten..så spiser stort sett hele tiden :P Men, prøver å være flink å spise mye sunt da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...