Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2012 #1 Skrevet 9. oktober 2012 Han virker så innmari lite sypatisk og helt fri for sjarm. Ikke er han kjekk heller. Virker ego og gammaldags av typen; kjerringer skal være på kjøkkenet og soverommet. Urk... hva ser de i ham?
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2012 #2 Skrevet 9. oktober 2012 Jeg tror han tuller, og at han er tatt inn for å lage show. Hvis ikke, minner hans kvinnesyn litt om han som heter Behring Breivik til etternavn, samt ekstreme muslimers.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2012 #3 Skrevet 9. oktober 2012 Tror du det er tull? Ja, for nesten håpe det. Kjedelig hvis han faktisk ER slik...
PintSizedDictator Skrevet 9. oktober 2012 #4 Skrevet 9. oktober 2012 Det finnes desverre mennesker som fremdeles har et slikt tankesett. Det er faktisk godt mulig at mannen er seriøs :S Snakk om å klamre seg til fortidens klamme skygger.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2012 #5 Skrevet 9. oktober 2012 tenker du på farmen 10.41?? står jo jakten på kjærligheten, altså han jærbonden.. forøvrig enig med hovedinnlegget
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2012 #6 Skrevet 9. oktober 2012 Whoot? Høres ut som om dere beskriver han i farmen jo Har ikke sett noe til den oppførsel dere nevner på han i jakten på kjærligheten?? Men pen er han ikke nei
Mrs. Kaizer Skrevet 9. oktober 2012 #7 Skrevet 9. oktober 2012 Det må være Anders i Farmen du mener og ikke han i Jakten på kjærligheten? Jeg har sett hver eneste episode av jakten på kjærligheten og kan ikkeforstå hvordan du har klart å danne deg det inntrykket av "jakten"-Anders. Anders i Farmen derimot... Hjelpes meg!!
Lille♥mitt Skrevet 9. oktober 2012 #8 Skrevet 9. oktober 2012 Jeg tror hun mener han i jakten på kjærligheten, han virker klein if lite sjarmerende ja. Men har ikke helt fått med meg at han er så forferdelig gammeldags, men kanskje litt? Men nei jeg skjønner heller ikke hvorfor de vil ha han... synes det er så flaut med de bøndene som ikke tør å gi frierne en klem engang, må liksom ta de i handa.. akkurat som de er på et langt jobbintervju (men de er vel på en måte det). Sånn sett synes jeg faktisk han gamle er den minst kleine.. synes de andre snakker så formelt sammen hele tiden!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå