Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2012 #1 Skrevet 9. oktober 2012 Er hormonspiral hundre prosent sikkert? Jeg trodde det, men i det siste har jeg følt meg så... gravid... :-(
Chelseafan Skrevet 9. oktober 2012 #2 Skrevet 9. oktober 2012 Ja er det hadde det i 5 år og den var kjempe sikker. Men Kobberspiral derimot er ikke så trygg,du er sikker på du har hormonspiral?
nerdybirdy Skrevet 9. oktober 2012 #3 Skrevet 9. oktober 2012 hormonspiral gan gi graviditetssymptomer som ømme bryster, humørsvingninger ect. Har flere ganger tenkt at jeg var gravid, men kommet frem til at det er hormonene.......Særlig det første året var veldig sånn. Ingen prevensjonsmidler er 100%, så om du ikke føler deg annerledes etter noen dager ville jeg absolutt tatt em test/gått til lege. IKKE Få PANIKK Nå men, Graviditet med spiral kan være farlig, da egget kan feste seg utenfor livmoren, så derfor tenker jeg at om ikke tilstanden din endrer seg, evt du får bekreftet graviditet Må du gå til en lege. Lykke til PS: hormonspiral er 99% sikker :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå