Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2012 #1 Skrevet 9. oktober 2012 Inspirert av et annet innlegg tidligere herinne. Er ikke det litt over kanten? Det kunne jeg aldri gjort mot mannen min, uansett om vi hadde et dårlig forhold.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 9. oktober 2012 #2 Skrevet 9. oktober 2012 For meg er det langt over kanten og vel så det. Her i huset er det ikke greit å rote med andre i det hele tatt, helt uavhengig av hvem de er.
Igangpånr2 Skrevet 9. oktober 2012 #3 Skrevet 9. oktober 2012 Roting er i 'mitt hus' utroskap intet mindre. Jeg hadde aldri godtatt det, og aldri kunnet gjøre det mot mannen min. Spesielt ille synes jeg der er hvis det er snakk om noen sine venner!
nerdybirdy Skrevet 9. oktober 2012 #4 Skrevet 9. oktober 2012 Helt klart laaangt over grensen, men folk har ulik definisjon av hva utroskap er. Min mann f.eks mener utroskap er samleie. Tror nok likevel at om jeg hadde kommet hjem og fortalt at jeg hadde rotet med kompisen hadde det blitt månelyst i heimen......ikke at jeg vurderer det altså. hihi
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 9. oktober 2012 #5 Skrevet 9. oktober 2012 Ut fra overskriften å dømme, så følte jeg meg truffet her. Jeg skrev i et annet innlegg at jeg hadde gjort dette. Vel, til mitt forsvar så var forholdet til min daværende kjæreste omtrent over. Men det er selvfølgelig ikke greit å styre med andre før man har avsluttet forholdet man er i. Egentlig er det ingen unskyldning, og det var ikke pent gjort hverken av meg eller kompisen hans. Vi var begge fulle og kåte, og det ene tok det andre:-P Nå var ikke denne fyren akkurat mors beste barn, så det var overhodet ikke snakk om å innlede noe nytt forhold. Men timingen var liksom bare.....der.....
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2012 #6 Skrevet 9. oktober 2012 Ut fra overskriften å dømme, så følte jeg meg truffet her. Jeg skrev i et annet innlegg at jeg hadde gjort dette. Vel, til mitt forsvar så var forholdet til min daværende kjæreste omtrent over. Men det er selvfølgelig ikke greit å styre med andre før man har avsluttet forholdet man er i. Egentlig er det ingen unskyldning, og det var ikke pent gjort hverken av meg eller kompisen hans. Vi var begge fulle og kåte, og det ene tok det andre:-P Nå var ikke denne fyren akkurat mors beste barn, så det var overhodet ikke snakk om å innlede noe nytt forhold. Men timingen var liksom bare.....der..... Men fikk typen din greie på dette i ettertid?
Kortslutning Skrevet 9. oktober 2012 #7 Skrevet 9. oktober 2012 Litt over kanten?? Det er helt over kanten det! Nå er roting totalt uakseptabelt i dette huset, og hvertfall med gubbens kamerat! Den som klarer det er jo direkte hjerteløs...
Netti*** Skrevet 9. oktober 2012 #8 Skrevet 9. oktober 2012 Jeg har en god del guttevenner og snakker med de om det aller meste. Da det ble slutt med han ene og dama, og hun begynte rote med kompisen, ble han utstøtt. Det var en kompisgreie, man roter ikke med kompisene sine exer. Så gutta ordner opp seg i mellom, i allefall mine gode guttevenner...
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 9. oktober 2012 #9 Skrevet 9. oktober 2012 Ut fra overskriften å dømme, så følte jeg meg truffet her. Jeg skrev i et annet innlegg at jeg hadde gjort dette. Vel, til mitt forsvar så var forholdet til min daværende kjæreste omtrent over. Men det er selvfølgelig ikke greit å styre med andre før man har avsluttet forholdet man er i. Egentlig er det ingen unskyldning, og det var ikke pent gjort hverken av meg eller kompisen hans. Vi var begge fulle og kåte, og det ene tok det andre:-P Nå var ikke denne fyren akkurat mors beste barn, så det var overhodet ikke snakk om å innlede noe nytt forhold. Men timingen var liksom bare.....der..... Men fikk typen din greie på dette i ettertid? Nei, jeg tror ikke det. Men nå har jeg hverken kontakt med eksen eller kameraten hans idag, så hva som eventuelt har kommet fram i ettertid vet jeg jo ikke. Ingenting har kommet tilbake til meg iallefall.
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 9. oktober 2012 #10 Skrevet 9. oktober 2012 Venner og venners ekser er off limit - ingen tvil om det.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2012 #11 Skrevet 9. oktober 2012 Nei, det er langt over grensen. Det er langt over grensen å rote med andre generelt. Gjør det titt og ofte selv, men vet at mannen ikke hadde likt det.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2012 #12 Skrevet 9. oktober 2012 Nei, det er langt over grensen. Det er langt over grensen å rote med andre generelt. Gjør det titt og ofte selv, men vet at mannen ikke hadde likt det. ......gjør det titt og ofte? Hvorfor det? HI
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2012 #13 Skrevet 9. oktober 2012 Nei, det er langt over grensen. Det er langt over grensen å rote med andre generelt. Gjør det titt og ofte selv, men vet at mannen ikke hadde likt det. ......gjør det titt og ofte? Hvorfor det? HI Noen ganger så bare skjer det! Men mannen min har gråtende fortalt meg at han har gjort det samme selv, så jeg er ikke den eneste med svin på skogen.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2012 #14 Skrevet 9. oktober 2012 Det er jo mest felles venner man omgås med, så da er det ikke rart at litt roting kan skje. Synes jeg. Det er jo de man henger mest sammen med, og en har som oftest god kjemi med vennene sine. Jeg sier ikke at det er greit, men ser at det kan hende.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2012 #15 Skrevet 9. oktober 2012 Jeg ligger med bestevennen til eksen min. Eksen har ikke snøring på hva vi driver med
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå