Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2012 #1 Skrevet 9. oktober 2012 Hvordan vet man at man er pen og hvilket skala man ligger på? Altså jeg vet at det kommer an på selvtilliten og på øyet som ser, men jeg skulle gjerne likt å vite hvilke skala jeg ligger på. Hvordan vet dere hvilket skala dere ligger på fra 1-10?
Kortslutning Skrevet 9. oktober 2012 #2 Skrevet 9. oktober 2012 Det avhenger hvilket øye ser vel? Noen mener jeg er dritstygg mens andre kan kan synes jeg er en gudinne Selv mener jeg at jeg er helt grei:) Har selvsagt ting jeg ikke liker med meg selv, men sett fra mine øyne ville jeg sagt en 7-er Noen mener Brad Pitt er utrolig pen, jeg mener han ikke er det. Men det er fordi hans utseende ikke er det jeg faller for...
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2012 #3 Skrevet 9. oktober 2012 Hvorfor det? Handler vel mer om hvordan du føler deg? Dessuten er ikke den skalaen noe statisk, andres meninger er forskjellige.
Miamimom Skrevet 9. oktober 2012 #4 Skrevet 9. oktober 2012 Vitenskapet definerer skjønnhet med symmetri og det gyldne snitt. Ellers er vel dette høyst subjektivt, man ser jo bare det her inne når det diskuteres kjendiser og hvem som er kjekke/pene av de :-) Jeg vil si at du merker om du er pen, man får jo ofte tilbakemeldinger på det, både verbalt og fysisk..hehe. Men du er nok et forskjellig tall for forskjellige mennesker ;-)
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2012 #5 Skrevet 9. oktober 2012 Jeg er dessverre drittstygg og lite fotogen. Såpass vet jeg. Men tror ikke det finnes noe definert skala.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2012 #6 Skrevet 9. oktober 2012 Til Miamimom, hva mener du med at vitenskapet definerer skjønnhet med symmetri og det gyldne snitt? Har du noe nettsider tips jeg kan sjekke? Til Anonym, det er ikke sikker at du er drittstygg. Kanskje det er noe du føler deg? Prøv å forandre klesstilen din og gjør noe med håret etc. så vil du nok ser forskjellen. PS. jeg er heller ikke fotogen. Personlig så tror jeg ingen er stygge. Det er hva man gjør det til. Hilsen HI
Gjest eelis+kian ♥ Skrevet 9. oktober 2012 #7 Skrevet 9. oktober 2012 Jeg vet at jeg ser bra ut, men akkurat hvor pen jeg er, har jeg ingen idé om. Noen synes jeg er helt ordinær, andre synes jeg er nydelig. Kommer helt an på øyet som ser, det der. Jeg synes kjæresten min er den kjekkeste i verden (han er skikkelig vakker!), mens søstrene mine sier "Han er jo ikke stygg, men..." hehehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå