Gå til innhold

Netthandelen.no

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har handlet der?

Kvaliteten, merket - bra nok?

Fornøyd - misfornøyd? Hva kjøpte du? Hvordan så du det for deg?

Jeg har handlet en del der nå.

Kjøpte skohylle - den var ok. Kanskje litt begredelig ifh til hva bildet viste - men den er absolutt brukende!! Veldig fornøyd etter å ha fått montert den opp.

Mini cucake-maker.. Vel - det var virkelig mini-cucakes også. DE SMå formene.. Hmm...!! Hvor får man kjøpt slike små former etterpå da?

Pannekakejern: Wow, små pannekaker.. Jernet er ok, men pannekakene blir jo... SMå!!!!!!

Steketakken var kjempefin.

Robotstøvsuger: FORNøYD!

Terrassevarmer: Fornøyd!

MInibank-sparebank: Ikke prøvd, julegave til unga.. Men så ok ut.

Videokamera: Veldig fornøyd.

MEN - selvfølgelig - jeg kunne spart penger og fått en myye bedre kvalitet på alle tingene. Men, det har jeg ikke mulighet til. Jeg vet at jeg har handlet og at jeg må "vite" at jeg ikke får det beste på markedet.

Må bare si at jeg er fornøyd - men litt misfornøyd med især pannekakejernet og cucake-makeren.. :/

Noen flere som har synspunkter? Kommer dere til å handle der igjen?

Jeg har kjøpt det jeg vil ha der på en stund - men er mer fornøyd enn misfornøyd med varene.

Selv om kvalitetene ville vært bedre om man hadde kjøpt hver enkelt ting for en penge som tilsier at man får det man betaler for.

å betale 60,- for en terrassevarmer er jo ikke en pris liksom... ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøpte brandsdal-superundertøy for noen uker siden. Skal gi det i julegave, men synes stoffet kjennes godt ut!

Har kjøpt det sminkeskrinet - helt ok. Skal gi det til en tenåring.

Skrevet

Hva i all verden er en cucake?

Vi har kjøpt borhammer, den gikk i stykker. Da vi klagde fikk vi ny uten å måtte sende tilbake den gamle, det var bra. Men syns drakten er ganske dyr...!

Skrevet

Vi har faktisk kjøpt varmepumpe der, to ganger (til to ulike hus) og vi er veldig fornøyd. Kun 5-6000, lett (og lovlig) å montere selv.

Skrevet

Ender opp med masse ting jeg ikke trenger for 11 kr stk, og en formue i porto. Har kjøpt plastbokser, thermoser, tannbørster, vesker, musematter, ørepropper, lommelykter, osv.... Hehe, jeg sletta kontoen til slutt :+p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...