Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2012 #1 Skrevet 9. oktober 2012 Er dere fornøyde? Kommer dere fram alle veier på vinteren?
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2012 #2 Skrevet 9. oktober 2012 Veldig fornøyd med den Kom fram i hele fjor vinter hvertfall og jeg bor på fjellet.
katha90 Skrevet 9. oktober 2012 #3 Skrevet 9. oktober 2012 jeg hadde en gammel legacy som førstegangsbil.. og for en framkommelighet! der en toyota HiLux fikk stopp (jækli bratt bakke MED tykk is + at det regna) kom jeg opp uten store problemer..! Hadde det mye morro med den bilen gitt.. Savner den en gang iblandt Eneste negative med disse (subaru generelt) er at det er dyre deler.. Og slipper først en 4x4, ja da slipper den..
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2012 #4 Skrevet 9. oktober 2012 Har outbacken, den er litt større. Men veldig god og siker bil. Kommer rundt uten problemer. Også brate og dårlig bøytete veier. Ja, delene er dyre, men en kan spare masse ved å bestille fra Tyskland og Usa. 3 i nær familie kjører subaru, og noen venner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå