schnuppi Skrevet 9. oktober 2012 #1 Skrevet 9. oktober 2012 Vi jenter får ofte blomster e.l fra menn når de skal gjøre ting godt igjen.. Har lyst å gjøre/gi noe til min "kjære", men føler ikke at jeg kan sende han blomster akkurat..hehe. Noen som har forslag??
Vicky 83 Skrevet 9. oktober 2012 #2 Skrevet 9. oktober 2012 Send blomster! Min mann har blitt veldig glad for blomster de få gangene han har fått det. Nettopp det at han ikke forventet å kunne få blomster av en dame gjorde at han ble ekstra glad. Ellers kan du gå i ballongbutikk og kjøpe heliumsballonger. Det er et alternativ til blomster synes jeg. Jeg har også vist omtanke ved å kjøpe gavekort på massasje og jeg har kjøpt inn utstyr for fotbehandling hjemme. Lykke til!
☆☆☆ Skrevet 9. oktober 2012 #3 Skrevet 9. oktober 2012 Blomster, då hugsar han at det eksisterar så du har håp om å få ein anna gong Gubben har gitt meg blomster ein gong. Då hadde han fått dei av eks'en for ei teneste og gav dei vidare. Hadde gått foran med eit godt eksempel og kjøpt han blomster for å oppdra han, men hjå oss er det hans jobb å be om orsaking uansett kven av oss som gjorde feil
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå