Gå til innhold

Hva er typisk høstmat?


Anbefalte innlegg

Skrevet

- Fårikål

- Grønnsak/kjøttsuppe

- Lam

 

Fler innslag? =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når jeg tenker høstmat så tenker jeg god gammeldags norsk mat laget fra bunn av.

-alt med lam

-alt som kan lages av suppekjøtt

-hjemmelagde kjøttkaker

-flesk og duppe

-steker av alle slag

og lista fortsetter igrunn i det uendelige også kommer jo snart viltkjøttet også

Skrevet

Viltkjøtt, enten gryte eller stek:-)

Gjest Juliea - kukløsklan
Skrevet

Alt som de over sier +

hønsefrikassé

lapskaus

sopp risotto

kjøttkaker i brunsaus

Skrevet

En litt kraftig kjøttgryte med rødvin.

Elg, rein, hjort.

Grillet tørrfisk, lutefisk, boknafisk, røkt torsk.

Skrevet

Sopp

Vilt

Lam

Suppe

Epler

Rotfrukter

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...