Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2012 #1 Skrevet 8. oktober 2012 - Fårikål - Grønnsak/kjøttsuppe - Lam Fler innslag? =)
Studine mevik Skrevet 8. oktober 2012 #2 Skrevet 8. oktober 2012 Når jeg tenker høstmat så tenker jeg god gammeldags norsk mat laget fra bunn av. -alt med lam -alt som kan lages av suppekjøtt -hjemmelagde kjøttkaker -flesk og duppe -steker av alle slag og lista fortsetter igrunn i det uendelige også kommer jo snart viltkjøttet også
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 8. oktober 2012 #4 Skrevet 8. oktober 2012 Alt som de over sier + hønsefrikassé lapskaus sopp risotto kjøttkaker i brunsaus
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2012 #5 Skrevet 8. oktober 2012 En litt kraftig kjøttgryte med rødvin. Elg, rein, hjort. Grillet tørrfisk, lutefisk, boknafisk, røkt torsk.
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2012 #6 Skrevet 8. oktober 2012 Sopp Vilt Lam Suppe Epler Rotfrukter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå