Gå til innhold

småblødninger


annhelengs

Anbefalte innlegg

da er jeg hjemme igjen fra legevakta etter to dager med småblødninger. Legen tok noen prøver og sjekket meg. Vi hørte på herlig hjertelyd. Jeg er 15+4 i dag og har hatt noen småblødninger,som gjør med bekymret. Jeg er gravid med mitt første barn i en alder av 37 ,så det er kansje ikke rart om man blir litt tussete. Legen beroliget meg med at alt var bra og at jeg bare måtte slappe av. Han sa ut av det blå: du vil få en velskapt gutt,uten og ha sett på noen ultralyd. Det er samme følelse som jeg går med,at det er en gutt som vokser i magen min,så nå blir det spennnede på ordinær UL den 29 denne mnd.. Er det flere her som har småblødninger som bekymrer seg,el som kan berolige meg???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest <3Barn&Engler<3

Hei :) Hører ikke til her, men svarer likevel jeg.. I mitt første svangerskap i 2009 hadde jeg blødninger i uke 8+3, legene var sikker på SA, men etter jeg fikk UL, så fikk vi avbekreftet det. i svangerskapet i 2010/2011 hadde jeg 4 blødninger (uke 7, 11+2 og 16+5) og siste svangerskapet nå 2011/2012 så hadde jeg 3 blødninger (uke 5+3, 17 og 20+2) Alt gikk bra i de to siste svangerskapene.. i første svangerskap mistet vi ifortidelig fødsel, men ikke noe som var pga blødningene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde småblødninger nesten konstant fram til uke ca 12. ( Er 17+ 3 iflg mens-termin nå) Nå ser det endelig ut til å ha gitt seg. Har vært på to sniktitter på ultralyd før den ordinære er neste uke. For var jo litt småbekymret jeg og.... Og alt så bra ut på de. Men jordmora sa at mange har slike blødningstendenser uten at det betyr noe som helst.

Jeg er også førstegangs og 37 år forresten ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk for svar jenter. Jeg kjenner kroppen min går tilbake til å være urolig når disse blødninger kommer,klarer liksom ikke bare å slappe av. Jeg vil jo så gjerne bare glede meg over å være gravid,ikke engste meg slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...