SuperGlad Skrevet 8. oktober 2012 #1 Skrevet 8. oktober 2012 Onsdag er dagen mine to på 5 og 6 år skal få reise alene med fly til sin far. Noen som har erfaring med dette? Hva skjer om de må lande et annet sted en destinasjonen? Kjenner ikke akkurat noe krisepanikk ang dette da jeg ville ringt det lokale barnevernet OM det mot formodning skulle blitt noe kluss å flyselskapet ikke hadde tatt ansvar men nå håper og tror jeg at de har det fulle ansvaret eller???
Gjest ronja røverdatter Skrevet 8. oktober 2012 #2 Skrevet 8. oktober 2012 Om flyet må lande en annen plass enn det skal, vil flyselskapet ta vare på barna til de er der de skal være. Blir det overnatting på ukjent plass, bor en kvinnelig ansatt sammen med barna på hotell. Slik har det i alle fall vært de gangen vi har brukt denne tjenesten. Heldigvis har det ikke skjedd noe underveis, så vi har ikke fått bruk for akkurat det. Om barna mot formodning ikke blir hentet på flyplassen, vil også flyselskapet ta vare på barna til noen andre autorisert personer kan overta dem.
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2012 #3 Skrevet 8. oktober 2012 Det går så bra. Du betaler for ekstra tjenesten at barna skal bli tatt vare på. Vi har opplevd at flyet har måtte mellomlande også har vi opplevd at flyet har stått på rullebanen over en time pga dårlig vær. Begge gangene har jenta vår følt seg godt i varetatt. Tilogmed fått snop og tegnesaker som de egentlig skal selge. Vi har ingen negative opplevelser og jenta vår har reist mye. Ikke fordi foreldrene er skilt men for å besøke besteforeldre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå