Regnbuemamma Skrevet 8. oktober 2012 #1 Skrevet 8. oktober 2012 Det har jeg nettopp gjort! Spisestuebord med 6 stoler+ 2 klaffer til bordet til 1500 kr:) Samme som jeg har i salongbord! Er sååååå fornøyd jeg bare gliser!
Mandalas Skrevet 8. oktober 2012 #2 Skrevet 8. oktober 2012 Beste kuppet mitt var spisestuebord med åtte stoler og to ileggsplater, skjenk og skap i samme serie; 1300 kr. Det er fra etterkrigstiden og ikke pent i lakken. Men gud, som jeg elsker de møblene, akkurat som de er!
Nirgal Skrevet 8. oktober 2012 #3 Skrevet 8. oktober 2012 Ikke finn.no men kjøp, salg og bytte : spisestue med 6 stoler til 500 i ordentlig kvalitet
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2012 #4 Skrevet 8. oktober 2012 Ja, bunad! Jeg fikk en håndsydd bunad med sølv for 16 000, noe som er ihvertfall 10 000 under det den burde ha kostet. Den var gammel, men pent sydd og godt stelt og trengte bare små tilpasninger for å sitte som den skulle på meg.
Regnbuemamma Skrevet 8. oktober 2012 Forfatter #5 Skrevet 8. oktober 2012 Men nå sitter jo jeg med en spisegruppe for mye... Hvor tror dere den blir solgt raskest..? Finn.no eller kjøp/salg på facebook?
Regnbuemamma Skrevet 8. oktober 2012 Forfatter #6 Skrevet 8. oktober 2012 Ja, bunad! Jeg fikk en håndsydd bunad med sølv for 16 000, noe som er ihvertfall 10 000 under det den burde ha kostet. Den var gammel, men pent sydd og godt stelt og trengte bare små tilpasninger for å sitte som den skulle på meg. Oj! Det var billig!
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2012 #7 Skrevet 9. oktober 2012 Gjorde et meget bra kupp før sommeren. Kjøpte en Beretta hagle som nesten ikke var brukt, til halv pris!! Og dette er kvalitetshagler:):)
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2012 #8 Skrevet 9. oktober 2012 Jepp. Drar og henter "kuppet" vårt ikveld. Driver å bygger ut slaktegrisavdelingen og trenger innredning til det nye rommet. Ny innredning kom på rundt 300.000...... heldigvis satt mannen og surfet på finn.no her om dagen. Der fant vi samme type innredning, pluss tilbehør til 40.000. Akkurat hva vi trengte. Kan trygt si at det var et kupp :-)
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2012 #9 Skrevet 9. oktober 2012 Masse kupp.. Trikset er å unngå annonser lagt ut i Oslo (i hvert fall på møbler osv).. Jeg er fra 'bygda' opprinnelig, så søker kun på annonser i hjemmeområdet mitt, og sender pappa for å hente hvis det dukker opp noe interessant
Førstemann Skrevet 9. oktober 2012 #10 Skrevet 9. oktober 2012 Mange! Siste var et kjøkkenbord jeg har ønsket meg lenge, det ligger vanligvis på et par tusen, men dette ble lagt ut for 300,-! Er ikke en skramme i det! Ellers har vi kjøpt mye billige bygningsmatrialer, alt har vært ubrukt. Vi fikk feks innerdører i heltre eik til 1500,- pr stk. Ordinær pris er 7000,-.
moota m storebror&lillebror Skrevet 9. oktober 2012 #11 Skrevet 9. oktober 2012 Jepp. Kjøpte jakke til samboeren for under halv pris. Han ville ha en lik min og de er gått ut av produksjon. Han skulle plent ha hette som man kan ta av. Vi kjøpte også en del møbler til huset når vi flyttet fra leiligheten. Har kjøpt 2 reima tec dresser til under halv pris og jeg har vært like fornøyd med dem som de jeg har kjøpt i butikken til full pris. Er veldig for å ikke ha sånn bruk og kast mentalitet. Liker finn og kjøp og salg sider
Regnbuemamma Skrevet 9. oktober 2012 Forfatter #12 Skrevet 9. oktober 2012 Samme her, syns folk kaster ting som er fult brukbare, men kanskje feil farge.. men jeg elsker å male og ordne ting så de blir som nye..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå