Gå til innhold

Carma is a bitch...

Anbefalte innlegg

Skrevet

For godt over et år siden så jeg på noen av mine kollegaer å takket meg lykkelig for at jeg ikke hadde jobben dems, syntes faktisk synd på dem... Vel, den fikk jeg..

Så tenke jeg at trenerne til datteren min var dritt dårlige, gjett hvem som er trener nå...

Så tenkte jeg at sjefen min gjorde en drittjobb og jeg ønsket at vi hadde en annen sjef, vel gjett hvem som er sjef nå...

Venninnen min har hele tiden hatt godt med penger og i noen svake øyeblikk har jeg følt misunnelse på deres situasjon. De har jobbet for de pengene de har hatt, men de har ikke spart noe og gjerne gjort et lite poeng av at jeg har hatt dårlig råd.

Ikke invitert meg med på ting, fordi de vet at jeg ikke har råd, kjøpt ting til barna mine som jeg ikke har hatt råd til, spandert på oss ting osv, det har vært veldig godt ment, men det har vært sårt allikevel. Jeg har følt meg så ille til motet fordi jeg har ikke hatt råd til å gi noe ordentlig tilbake og har ønsket at de skulle få oppleve hvordan det var å ha dårlig råd en stund.

Vel, nå har de vasset i uforutsette utgifter så situasjonen har blitt snudd helt på hodet. Jeg har bedre økonomi enn jeg har hatt på lenge, mens de på tenke igjennom hvordan de bruker pengene sine. Jeg føler at dette er min feil fordi jeg ønsket at de var i mine sko...

Litt av venninne jeg er som ønsker at vonde ting skal skje med vennene mine, har iallefall lært at jeg bare skal ønske gode ting for meg selv og andre fremover...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

VELLI BRA SAGT!!

Du må ta HEEEELEEE dosen din hver kveld, preggers.

Ikke bare ên pille! AaAaalle saaammen

Skrevet

Du må ta HEEEELEEE dosen din hver kveld, preggers.

Ikke bare ên pille! AaAaalle saaammen

VÆLLI BRA MENNISK DU!!

Skrevet

Takk for at dere latterliggjør hele innlegget, dette er faktisk sårt for meg og jeg føler meg skyldig, men så lenge dere får dere en god latter så skal jeg vel være fornøyd...

Hi

Skrevet

Takk for at dere latterliggjør hele innlegget, dette er faktisk sårt for meg og jeg føler meg skyldig, men så lenge dere får dere en god latter så skal jeg vel være fornøyd...

Hi

Hva vil du høre da ? Du er et dårlig menneske og en bitch, og karma kommer å biter deg i rævva snart ?? Eller vil du bli godsnakka til og høre at vi forstår ?

Skrevet

Personlig tror ikke jeg på karma. Så ser ikke helt hvordan jeg skal kunne trøste eller noe her.

Vil egentlig bare si at dette kun er tilfeldigheter som du har valgt å tolke som karma.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...