Gjest April barn <3 Skrevet 8. oktober 2012 #1 Skrevet 8. oktober 2012 Vi har hatt litt forskjellig sykdom å stri med her hjemme de siste dagene. Det er barna som har slitt med hvert sitt. Jeg har sovet to timer natt til igår og 1,5time natt til idag. Har ikke fått sove på dagen. Nå er det stille i huset og jeg får ikke sove! Er helt knust i kroppen, kvalm, svimmel og øyelokkene er tunge. Skulle nesten tro at jeg kom til å sovne momentant, men neida.. Her har jeg ligget på mørkt og kjølig soverom i over en time uten å sovne. Er det ikke merkelig,hva skjer?
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2012 #2 Skrevet 8. oktober 2012 Hvis det er noen trøst så ervi to. Fatter ikke at det ermulig å være så trøtt uten å få sove!
geitemarken Skrevet 8. oktober 2012 #3 Skrevet 8. oktober 2012 Overtrett, akkurat som barn ofte blir:) å voksne
Gjest April barn <3 Skrevet 8. oktober 2012 #4 Skrevet 8. oktober 2012 Helt sykt at det er mulig! Kan jo like greit stå opp og gjøre husarbeid
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2012 #5 Skrevet 8. oktober 2012 Jeg hadde det også som deg, når jeg endelig kunne sove klarte jeg det ikke. Gikk til slutt uten søvn i over tre døgn, bare lå og dirret i senga. Måtte få noe å sove på av legen, ble helt rar i hodt. Merket jeg fikk mange rare tanker i hodet, tenkte at nå er det ret før jeg blir gal. Fikk Remeron av legen.
Gjest April barn <3 Skrevet 8. oktober 2012 #6 Skrevet 8. oktober 2012 Jøss såpass? Hørtes skummelt ut. Ordnet det seg etter at du fikk litt hjelp da? Håper jeg sovner før jeg kommer dit.. Merker at kroppen er litt forstyrret, har tatt lett til tårene idag osv. Får satse på at jeg sovner snart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå