Pengetreet Skrevet 8. oktober 2012 #1 Skrevet 8. oktober 2012 http://www.finn.no/finn/realestate/homes/object?finnkode=37645150&areaId=20133 Er alenemor og 1,4 er smertegrensa. (Da har jeg tatt høyde for renteøkning). Har hørt endel negativt om Sem og skolen der da men...
Pengetreet Skrevet 8. oktober 2012 Forfatter #4 Skrevet 8. oktober 2012 Ja synes også at den er fin men litt mistenkelig billig..? Kanskje naboen er fra helvete og hele huset er oppspist av borebiller?
Soon to be mum Skrevet 8. oktober 2012 #5 Skrevet 8. oktober 2012 Veldig fin. Men har du noen sjanse for å få den hvis smertegrensen din er 1,4? Nå er det riktignok lenge siden jeg har kjøpt leilighet, men er det ikke fremdeles vanlig at en leilighet går for en god del mer enn prisantydning?
pip pip Skrevet 8. oktober 2012 #8 Skrevet 8. oktober 2012 Utrolig fin. Skader jo ikke å legge inn et bud. Går det over så går det over og da fortsetter du jakten:) Lykke til
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2012 #9 Skrevet 8. oktober 2012 Den var fin men korleis er oppusings reglene for huset ytre ?
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2012 #10 Skrevet 8. oktober 2012 Leiligheten var veldig fin, men er i utgangspunktet skeptisk til eneboliger som er gjort om til leiligheter, kan bl.a være veldig lytt. Prisen får meg også til å lure, hvorfor er den ikke dyrere, hva er galt? Ville sjekket nøye, hatt med en snekker/tømrer, også prøvd å få noen naboer i snakk for å forhøre meg.
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2012 #11 Skrevet 8. oktober 2012 Leste fort igjennom prospektet med takst, mye råte utvendig som jeg vil tro må gjøres noe med iløpet av få år, hvordan dekkes dette. Samt at drenering må skiftes, dette vil koste bra med kroner. Sjekk hva de andre beboerne har planer om rundt dette
Pengetreet Skrevet 8. oktober 2012 Forfatter #12 Skrevet 8. oktober 2012 Ja budgivningen er jo det store aberet. Jeg verken kan eller vil gå over 1.4. Men ja, går`n så går`n Jeg har ikke ringt megler ennå, så vet ikke hvordan kostnadene fordeles på fellesarealer. Liiiitt skeptisk til Sem, da det stedet har et dårlig rykte. Men bør jeg vel ikke la meg styre av det...
Pengetreet Skrevet 8. oktober 2012 Forfatter #13 Skrevet 8. oktober 2012 Ja det vil koste endel å skifte kledning og drenere. Kanskje derfor de velger å selge nå.. Hmmm
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2012 #14 Skrevet 8. oktober 2012 Og kjellerbod vil ikke kunne brukes grunnet fukt!
Pengetreet Skrevet 8. oktober 2012 Forfatter #15 Skrevet 8. oktober 2012 Takk folkens!! Jeg leste nok litt for lettvindt over i sted og fokuserte på de fine bildene.. Kremt.. Største fella i man kan ramle i Men ville aldri lagt inn bud uten en skikkelig tilstandsrapport da. Synd, for leiligheten var fiiiiin!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå