Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2012 #1 Skrevet 8. oktober 2012 ang matpakke til 1 åring i bhg? Tenkte på frokost. Jeg brukte å ordne til brødskive med enten prim, leverpostei, syltetøy osv men ho vil ikke spise brødskive. Hun spiser om det er nugatti på men skjeldent hun får det. Prøver å unngå det mest mulig. Har dere noen tips hvordan jeg kan ordne matpakken hennes mer fristende?
Chelseafan Skrevet 8. oktober 2012 #2 Skrevet 8. oktober 2012 Gjør vel ikke noe om ho får Nugatti,men trenger jo ikke være kjempe masse på. ellers så er jo pannkaker godt
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2012 #3 Skrevet 8. oktober 2012 Vi har fått info om at dem helst ikke ønsker at barn skal få med brødskive med nugatti og lignende på pga at da blir andre barn fristet på samme og vil ikke ha sin egen mat....
Lille- MO Skrevet 8. oktober 2012 #4 Skrevet 8. oktober 2012 har du prøvd kaviar, makrell i tomat og div smøreoster? eller kjøpe en annen type brød?
Jaffs Skrevet 8. oktober 2012 #5 Skrevet 8. oktober 2012 Hva med pitabrød fylt med grønnsaker og pålegg hun liker ? fullkorns wraps med kylling og salat og litt rømme Hjemmelagde rundstykker Det er dette jeg kommer på i farten
Chelseafan Skrevet 8. oktober 2012 #6 Skrevet 8. oktober 2012 Oki det er jo forstårlig., det er jo kjempe godt og frister nok mange ja Men de barna jeg har i barnehagen er veldig glad i bacon ost og kokt skinke
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2012 #7 Skrevet 8. oktober 2012 Ok takk for svar:) da skal jeg prøve litt forskjellig:) Har jo prøvd en del. Det har ikke vært noe problem å gi henne brødskive med prim eller leverpostei. Men nå er d ikke sjangs men kan hende hun er lei av det. Tror ikke brødet er problemet for er det nugatti på spiser hun brødskiva Men hun er veldig skeptisk å prøve noe nytt og rister bare på hodet før hun har smakt på. Jeg skal prøve meg litt fram
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2012 #8 Skrevet 8. oktober 2012 Men ja en ting jeg lurer på... Makrell i tomat, kaviar, baconost og lignende er det ikke litt tidlig for tøtta mi? Hun fyller 1 år om noen dager. Når er det greit at dem spiser pålegg som inneholder en del salt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå