Gå til innhold

Når sovner din 6 åring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her blir den rundt 21.30 hver kveld, noen ganger senere. Han ligger fint i sengen men sovner ikke, ligger å hvisker for seg selv og spreller rundt der inne. Har prøvd å legge han både tidligere og seinere enn normalt. Nå i det siste har han lagt seg i sengen halv åtte, åtte men han sovner ikke før etter minst to timer.

Gjør jo ikke meg så mye at han ligger der, men merker jo han er trøtt og grinete om dagene. Hva kan jeg gjøre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

mi legger seg 19.30 og sovner på flekken.

jeg har desverre ingen tips til deg :/

Gjest Mammantil2prinser
Skrevet

Her blir den rundt 21.30 hver kveld, noen ganger senere. Han ligger fint i sengen men sovner ikke, ligger å hvisker for seg selv og spreller rundt der inne. Har prøvd å legge han både tidligere og seinere enn normalt. Nå i det siste har han lagt seg i sengen halv åtte, åtte men han sovner ikke før etter minst to timer.

Gjør jo ikke meg så mye at han ligger der, men merker jo han er trøtt og grinete om dagene. Hva kan jeg gjøre?

Kanskje han bare er en som ligger lenge før han sovner? Jeg har alltid vert det selv, veldig slitsomt ja. Eneste gangene jeg har sovnet nesten før hodet har truffet puta, er feks nyttårsaften da det har blitt laaaange kvelder :/

Skrevet

Har dere forsøkt å ha en litt lengre nedroingstid før han legger seg. Ikke TV eller andre skjermer den siste timen før han legger seg, gjerne litt dempet lys, høytlesning, varm melk og kansje en bannan, men ikke saft, kakao eller noe annet med sukker. Et varmt rolig bad kan også gjøre at han sovner raskere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...