Gjest Miryks Skrevet 8. oktober 2012 #1 Skrevet 8. oktober 2012 Er det noe du synes er skummelt eller ubehagelig som du likevel kunne tenkt deg å prøve? Ikke som du er livredd for, men noe som er utenfor din komfortsone? Selv skulle jeg gjerne prøvd fallskjermhopping eller hangliding
CaptainHindsight Skrevet 8. oktober 2012 #3 Skrevet 8. oktober 2012 Urban exploring! Åh, drømmer meg bort! Ellers har mannen og jeg lyst til Aokigahara, den selvmordsskogen i Japan, selv om tanken skremmer meg
Rediken Skrevet 8. oktober 2012 #4 Skrevet 8. oktober 2012 Basehopp har jeg veldig lyst å prøve! Har allerede hoppet i strikk og fallskjerm og det ga mersmak
Rediken Skrevet 8. oktober 2012 #5 Skrevet 8. oktober 2012 I tillegg vil vi på bryllupsreise til Alaska for laksefiske, men jeg er livredd for bjørn...
Kortslutning Skrevet 8. oktober 2012 #6 Skrevet 8. oktober 2012 Kunne faktisk tenkt meg å ha vært noen mnd på ei seter, hytte ved sjøen eller lignende. For å blir litt mindre redd for mørket og for å lære å klare oss på litt mer naturlige premisser:)
Lille- MO Skrevet 8. oktober 2012 #7 Skrevet 8. oktober 2012 har lenge hatt lyst til å hoppe i fallskjerm, men etter at jeg ble mamma har dødsangsten kommet snikende.. :/ men å ri hest kunne jeg tenkt meg. er ikke helt komfortabel med det, de er så himla svære, men har likevel litt lyst å prøve igjen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå