Kathrine. Skrevet 8. oktober 2012 #1 Skrevet 8. oktober 2012 Visst noken forteller meg kor nøklane mine er, og eg finner dei der, så skal vedkommande få 150,- inn på konto. :-) Eller er det noken som kjenner til gode synske på teletorg eller lignende, og veit sånn ca kor mye det koster før en får svaret? mvh Katrin
Chelseafan Skrevet 8. oktober 2012 #2 Skrevet 8. oktober 2012 https://www.eksperthjelp.no/index.jsp?ref=UtabData&showtab=true&showFirst=false&include=utab&type=1&getTab=107&expandLeftMenuTab=107&advertise=780 Julie og Reidun er kjempe flink,har alltid stemt når jeg har ringt i alle fall .
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2012 #3 Skrevet 8. oktober 2012 De ligger i stein/grus, på noe som ser litt ut som en tilfeldig parkeringsplass, litt i utkanten, men ikke nærmere gress enn 1,5-2 meter. Der er vått, så jeg regner med det er regn der de ligger. Mørkt er det også nå, og mulig det også var det da du mistet dem. For det ser ut som om der er vått fra før, og så kommer det regndråper på tørre nøkler. Jeg vil ikke ha penger om dette stemmer, og vet ikke i hele tatt om det jeg ser er rett
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2012 #4 Skrevet 8. oktober 2012 Er det en nøkkel med mørkt belegg i plast rundt på denne knippa? To ting dukker opp, men får ikke noe veldig spesifikt. Ene er at det er noe svart/mørkegrønt i tykkere stoff. Og så får jeg for meg synet av et hanskerom. Mulig at det ikke er ak det, men samme type oppbevaringsplass.
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2012 #5 Skrevet 8. oktober 2012 I en bil. Rundt førersiden en plass.
Kathrine. Skrevet 8. oktober 2012 Forfatter #6 Skrevet 8. oktober 2012 Tusen takk. Foreldra mine skal ut på leiting i morga mens eg er på jobb og det er lyst. Trur faktisk på deg og, for ei facebook-venninde har sagt noke lignande til meg før. Ser du om eg har mista dei på vei ut av bilen eller om minstemann har sittet på kjøkkenbenken og kasta dei ut av vinduet?
Kathrine. Skrevet 8. oktober 2012 Forfatter #7 Skrevet 8. oktober 2012 Ho facebook-venninda mi nevnte parkeringsplassen, grus og vår kvite stasjonsvogn. Så spennende no om eg finn dei i bilen eller på parkeringsplassen. (har sjølvsagt leita her før, men må jo fortsette no) Gir beskjed og finnerlønn når eg finner. Tusen takk! Gløymer dere ikkje.
Kathrine. Skrevet 8. oktober 2012 Forfatter #8 Skrevet 8. oktober 2012 Er det en nøkkel med mørkt belegg i plast rundt på denne knippa? To ting dukker opp, men får ikke noe veldig spesifikt. Ene er at det er noe svart/mørkegrønt i tykkere stoff. Og så får jeg for meg synet av et hanskerom. Mulig at det ikke er ak det, men samme type oppbevaringsplass. Ja, er iallefall en mitsubishi-nøkkel med svart "hode" Leiter meg ihjel no...
Kathrine. Skrevet 8. oktober 2012 Forfatter #9 Skrevet 8. oktober 2012 Er det en nøkkel med mørkt belegg i plast rundt på denne knippa? To ting dukker opp, men får ikke noe veldig spesifikt. Ene er at det er noe svart/mørkegrønt i tykkere stoff. Og så får jeg for meg synet av et hanskerom. Mulig at det ikke er ak det, men samme type oppbevaringsplass. Beskrivelsen her passer med bobilen vår som står inne på parkeringsplassen. Men finn ikkje (enda iallefall)
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2012 #10 Skrevet 8. oktober 2012 Håper du finner nøklene. Når du sier at du vil gi penger på konto til den som svarer riktig, tenkte jeg med engang, hahahah. Da tapper du vel kontoen for penger :-)
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2012 #11 Skrevet 8. oktober 2012 La oss få høre i morgen om du finner den da. Kan du bare for min skyld si hvor gammel bil du har, siden jeg hele tiden så den nøkkelen med svart plast rundt som bilnøkkel. Lettere for meg å se om jeg føler at jeg er på rett spor... Hilsen #4
Kathrine. Skrevet 8. oktober 2012 Forfatter #12 Skrevet 8. oktober 2012 La oss få høre i morgen om du finner den da. Kan du bare for min skyld si hvor gammel bil du har, siden jeg hele tiden så den nøkkelen med svart plast rundt som bilnøkkel. Lettere for meg å se om jeg føler at jeg er på rett spor... Hilsen #4 Trur det er 97 modell mitsubishi. kvit stasjonsvogn. Har det noke med en ny bil me har prøvekjørt å gjøre? Har fått tips om det et annet sted.
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2012 #13 Skrevet 8. oktober 2012 Den ligger i en sko.. Så med en gang en sko, så prøv det
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2012 #15 Skrevet 9. oktober 2012 Funnet den? Ok, bilnøkkelen jeg *så* var nøkkelen til venninna mi, som har en mørk mitsubishi 96 mod...Så da var ikke det så gærent. Får ikke tak i noe mer enn det jeg har kommet med, men har ikke noen følelse for ny bil. Svart og mørktgrønt stoff/boblefor og hanskeromsplass vil ikke forsvinne. #4
Kathrine. Skrevet 9. oktober 2012 Forfatter #16 Skrevet 9. oktober 2012 Har ikkje funnet den, og har virkelig intensivert leitinga. Har ringt til hittegods hos politiet idag (har gjort det tidligare og), ringt Statoil, Rema 1000, gatekjøkken, leita på p-plass ved rema, vore med rive i blomsterbed og raka etter de (mye ugress), mannen har så og sei tømt vaskerommet idag, igår gjekk me gjennom alle jakker og sko på nytt, pluss tømte alt ut av 2 boss-sekker med kler eg skal gi vekk, tok vekk dekselet til badekaret og fekk vaska under der, eg leita godt under setene i bobilen igår, gått rundt heile huset og leita blant steiner og i grus ++ Gir selvfølgelig beskjed om/når eg finner dei. Har ikkje tenkt å snyte noken for finnerlønn om tips fører fram. :-) Blir helt matt eg.
Cat.68 Skrevet 10. oktober 2012 #17 Skrevet 10. oktober 2012 Jeg får fölesen av at dem ligger i en jakkelomme. en mörkeblå eller sort flecce jakke föles det som.
Laluuna Skrevet 10. oktober 2012 #19 Skrevet 10. oktober 2012 Såg for meg i bilen, kanskje mellom setet og døra..
Kathrine. Skrevet 11. oktober 2012 Forfatter #20 Skrevet 11. oktober 2012 Har FUNNET NØKLANE! I dag kom mannen min heim med nØklane mine. Dei spurte i barnehagen idag, om det var våre nØkler, og nØklane hadde hengt i en pyntekvist i gangen i fleire uker, sidan dei ikkje visste kven som eigde dei. Puh! :-)
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2012 #21 Skrevet 11. oktober 2012 Blei ikkje spesielt imponert over de "synske" evnene her på forumet. Det er ganske flotte, beskrivende forklaringer av hva dere "ser", men alt sammen er jo fullstendig på villspor. Tenke seg til at det faktisk er noen som tror på, og til og med betaler for, dette vaset her!!!!
Laluuna Skrevet 11. oktober 2012 #22 Skrevet 11. oktober 2012 Hehe, rart.. Jeg vet av erfaring at det funker, men jeg selv har skjelden rett når det gjelder slik som dette.. Og tydligvis gjelder det alle som svarte her..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå