Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2012 #3 Skrevet 8. oktober 2012 Synes de var fine. Har noen av dere gresk bakgrunn?
PeppaPig Skrevet 8. oktober 2012 #4 Skrevet 8. oktober 2012 Likte Olympia. Octavian ble litt for merkelig for meg, og ikke klarer jeg å plassere om det er guttenavn eller jentenavn heller..
LuksusLiv Skrevet 8. oktober 2012 #5 Skrevet 8. oktober 2012 Det var rett og slett ikke noe fint, ikke i det hele tatt. Siden du spurte så....
Lady lovely locks Skrevet 8. oktober 2012 #7 Skrevet 8. oktober 2012 Kjenner at det bringer et smil til mine lepper. Jeg kunne ikke kallt mine barn det, men jeg blir glad når jeg ser at folk tør bruke navn som ikke alle andre bruker. Hadde Oktavian og Olympia begynt i barnhagen hos meg hadde jeg blitt det blitt stor iver tror jeg. Emilie, Thea, Magnus og Kristian har vi møt så mange ganger. Så disse navnene er som et oppkvikkende vitamin kikk i hverdagen. Ingen hadde glemt de barna. Tommel opp fra meg.
Ophiophagus Hannah Skrevet 8. oktober 2012 #8 Skrevet 8. oktober 2012 Dessverre enig med anonym litt lengre opp, dette ble for pompøst for meg. Personlig så foretrekker jeg navn som er hakket 'enklere' en Octavian og Olympia:)
Cat_Woman Skrevet 8. oktober 2012 #10 Skrevet 8. oktober 2012 Syns det var stilige navn! Kunne ikke valgt det selv, da både jeg og mannen har helt vanlige, norske navn, men syns absolutt det var fint
L-8 Skrevet 8. oktober 2012 #11 Skrevet 8. oktober 2012 Vet om folk som heter det, de er riktignok ikke helnorske. Olympia funker på gresk. Oktavian kan sikkert funke hvis du er musiker el noe sånt...
Von Hertelhofen Skrevet 8. oktober 2012 #12 Skrevet 8. oktober 2012 For å være helt ærlig så minner de litt om bilnavn, ala Skoda Oktavian eller Opel Olympia... MEN, det betyr ikke at det er stygge navn. Jeg synes de var artige, Olympia likte jeg aller best. Det er jo så moro når noen tenker utenfor boksen
GlemMegEi Skrevet 8. oktober 2012 #15 Skrevet 8. oktober 2012 octavian minner meg om bilen skoda octavia,olympia var fint:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå