Gå til innhold

Beklager, men jeg bekymrer meg for 22. Desember 2012.... Flere???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kan ikke noe for det... :(

Innerst inne tror jeg ikke det skjer, men hva om. Vel, vi får ikke gjort noe med det, går jorda under, så går den under.... Men åååååå, blir så urolig :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. Ikke bekymret for det gitt...

Skrevet

Er 21 desember som skal være verdens undergang ikke 22....

Men nei gruer meg ikke, blir nok jul i år også :)

Skrevet

Aaah, slipper å stresse med julegaver i år da :) Deeeilig!

Skrevet

Da har du vel kanskje ikke så mye å bekymre deg for du da. ;) Heldig er du. Jeg bekymrer meg for litt mer hverdagslige ting, som om mannen husket å sende med skifteklær til ungen f.eks. Bekymringer er jo egentlig bare bortkastet tid. :P

Skrevet

Åååå, en dag korter :( hehe, uff.....

Hadde slått det litt fra meg, men så kommer ei venninne å sier hun har sett en dokumentar om dt, og hun var nå nesten sikker på at det kom til p skje... Og da, hønemor som jeg er, ble jeg sååå bekymret :(

Hi

Skrevet

Jeg tror kalenderen bare er full av tall. Datoer som ikke har noen større mening enn at en eller annen bestemte at starter vi å telle, og så tutler dagene og går. Det blir som at bilen ruller over til 100000. Den detter ikke fra hverandre på magisk vis.

Og jorden går i alle fall ikke under. Er det noe som går under så er det menneskeheten, men det blir i høyeste grad vår egen feil, og skjer sannsynligvis ikke 20.12.2012.

Skrevet

Da har du vel kanskje ikke så mye å bekymre deg for du da. ;) Heldig er du. Jeg bekymrer meg for litt mer hverdagslige ting, som om mannen husket å sende med skifteklær til ungen f.eks. Bekymringer er jo egentlig bare bortkastet tid. :P

Haha, jeg bekymrer meg for det òg ;)

Hi

Skrevet

Det skjer magnetiske forandringer inni jorden og disse slår ut denne dagen. Så noe forandring kan skje. Men hva vet ingen.

Det er best å ikke tenke for mye på det.

Skrevet

Da drar du ut med båt til den linjen som ligger ute i stillehavet et sted og blir der til midnatt 21. desember og så krysser du linjen og går direkte til 23. desember. Da slipper du unna hele datoen. Du kan evt leie et fly hvis du er redd for å bli sjøsyk.

Skrevet

Det skjer magnetiske forandringer inni jorden og disse slår ut denne dagen. Så noe forandring kan skje. Men hva vet ingen.

Forandringer som hva???? Noen eksempler må "de" jo ha.......

Gjest peacock
Skrevet

Hahahaha! :D kanskje en ny messias?

Skrevet

Det passer særdeles dårlig at jorden skal gå under den dagen, for da har vi bursdagsbarn i huset :P

Skrevet

Tja, noe sannhet i det er det nok. Tror ikke på dommedag, så det er sagt. Men ila vår jords levetid har den vært gjennom store forandringer. I desember vil det igjen skje. (Dersom tidligere atferd blir fulgt). Dette blir da den 7. omveltningen.

Men over til spørsmålet. Jeg er ikke redd for denne dagen ;)

Skrevet

Ifølge min sønn er det ulykkesår neste år, så vi har mye å se fram til..!

Skrevet

Aah...hvert år er det en eller annen som mener dommedag kommer da og da. Tull og fjas!

Skrevet

Jeg er heller ingen beliver på masse vissvass om dommedag. Tror ikke jorden går under.

Men jeg så en dokumentar hvor det allerede er vitenskapelig bevisst at endringer skjer med jordens magnetisme og de kan se dette gi utslag forskjellige steder rundt i verden. Denne dagen skal magnetisme kretsløpet snu seg speilvendt.

Den eneste teorien er at det som skjer da, er at temperaturen endrer seg på jorden. Altså at der hvor det er kaldt i dag blir det varmt og motsatt. Og dette kan gå utover matproduksjonen i verden og skape kaos pga matmangel på verdensbasis.

Men som sagt mange har teorier her og det pleier ikke skje noe hver gang jorden går under så det går sikkert bra.

Skrevet

Men som sagt mange har teorier her og det pleier ikke skje noe hver gang jorden går under så det går sikkert bra.

Et veldig godt poeng!

Skrevet

Jeg er heller ingen beliver på masse vissvass om dommedag. Tror ikke jorden går under.

Men jeg så en dokumentar hvor det allerede er vitenskapelig bevisst at endringer skjer med jordens magnetisme og de kan se dette gi utslag forskjellige steder rundt i verden. Denne dagen skal magnetisme kretsløpet snu seg speilvendt.

Den eneste teorien er at det som skjer da, er at temperaturen endrer seg på jorden. Altså at der hvor det er kaldt i dag blir det varmt og motsatt. Og dette kan gå utover matproduksjonen i verden og skape kaos pga matmangel på verdensbasis.

Jøss, kanskje er det håp om sommer i Norge?

Skrevet

Jeg er mer redd for at noen jeg er glad i skal komme ut for en ulykke eller få en alvorlig sykdom.

Statistisk sett er det større sjanse for at vi blir påkjørt av bussen imorgen enn at verden går konk fordi en eller annen manglet plass på kalenderen sin.

Men ok, da slipper jeg hvertfall hasteinnkjøp av julegaver i år! :)

Skrevet

Aah...hvert år er det en eller annen som mener dommedag kommer da og da. Tull og fjas!

Ja, verden skulle jo gå under i fjor også ifølge en eller annen sektleder i USA. To ganger, faktisk. Merka ikke mye til det, gitt.

Skrevet

Hehe, det var jo ei her inne som var så bekymra for å få et ulykkesbarn født i 2013. Den problemstillingen slipper man jo om det går åt skogen i år allerede! :P

Skrevet

Hehe, det var jo ei her inne som var så bekymra for å få et ulykkesbarn født i 2013. Den problemstillingen slipper man jo om det går åt skogen i år allerede! :P

Hehe.....ja det var jo en trøst. :P

Skrevet

Huff, ja stakkars lille i magen. Hun går visst en uheldig skjebne i møte uansett :P

Skrevet

Huff, ja stakkars lille i magen. Hun går visst en uheldig skjebne i møte uansett :P

Du får holde igjen til 2014!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...