Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2012 #1 Skrevet 8. oktober 2012 Jeg har satt av feil dekningsgrad på permisjonssøknaden min. Så i dag fikk jeg da innvilget 80% og ikke 100% som jeg egentlig hadde tenkt å søke om... Haff - så irriterende. Tenkte å ringe NAV i morgen for å få forsøkt å endret det. Er det noen andre der ute som har gjort det og som har fått endret dekningsgraden?
jente___ Skrevet 8. oktober 2012 #2 Skrevet 8. oktober 2012 Jeg har satt av feil dekningsgrad på permisjonssøknaden min. Så i dag fikk jeg da innvilget 80% og ikke 100% som jeg egentlig hadde tenkt å søke om... Haff - så irriterende. Tenkte å ringe NAV i morgen for å få forsøkt å endret det. Er det noen andre der ute som har gjort det og som har fått endret dekningsgraden? . Vennina mi gjorde feil. Det gikk ikke Ann og endre på.
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2012 #3 Skrevet 8. oktober 2012 haff, det var kjett. Men nå har jeg sendt søknad hvor jeg har satt opp tidsperioder på min og far sin permisjon ut ifra 100% lønn 80% dekningsgrad. Regner med at det vil ha noe å si. Noen flere med erfaring?
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2012 #4 Skrevet 8. oktober 2012 Så lenge du ikke har begynt på permisjonen vil jeg tro at det er uproblematisk å endre søknaden?
Miss Chocolate Skrevet 8. oktober 2012 #5 Skrevet 8. oktober 2012 Har vært innlegg om det her før. Så lenge permisjonen ikke hadde startet var det ei som fikk endret det..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå