Lillefrø <3 Skrevet 8. oktober 2012 #1 Skrevet 8. oktober 2012 Kan noen hjelpe meg! Jeg er gravid, og har nå blitt innkalt til jobbintervju.. Er jeg pliktig å melde fra om at jeg er gravid(er i uke 15)? Har hørt noen si det, men kan ikke finne det noe sted... :/ Setter STOR pris på svar!
Chelseafan Skrevet 8. oktober 2012 #2 Skrevet 8. oktober 2012 Er usikker på det,men sa i fra samme dag jeg begynte i ny jobb,da var jeg nesten 4mnd på vei
2010 Mammaen Skrevet 8. oktober 2012 #3 Skrevet 8. oktober 2012 Nei, du er definitivt ikke pliktig å opplyse det. Ville heller ikke tatt det på intervjuet. Føler du at du bør si det skal du vente til du eventuelt står med tilbudsbrevet i hånden før du deler den gode nyheten :-) Dette for å unngå diskriminering.
Gjest Leaf Skrevet 8. oktober 2012 #4 Skrevet 8. oktober 2012 Du må si fra til arbeidsgiver når det er minimum 3 mnd igjen til termin. Alt før det er du ikke pliktig til
Lillefrø <3 Skrevet 8. oktober 2012 Forfatter #5 Skrevet 8. oktober 2012 Tusen tusen takk for svar damer! Dette lettet virkelig et gravid mammahjertet!
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 8. oktober 2012 #6 Skrevet 8. oktober 2012 Arbeidsgiver skal bare ha beskjed 3 måneder før permisjonen starter så dette velger du selv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå